اخبار

ارتقا رتبه رنا در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

اخبار داخلی رنا
1398/05/09
رتبه شرکت خدمات فنی رنا، ارائه دهنده خدمات پس از فروش به محصولات تجاری گروه سایپا در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارتقا پیدا کرده است.

حضور رنا در نمایشگاه بین‌المللی قطعات شیراز

اخبار داخلی رنا
1398/05/05
شرکت خدمات فنی رنا به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو شیراز حضور خواهد داشت .

در ادامه پويش ملي بومي‌سازي قطعات خودرو صورت مي‌گيرد: حضور پررنگ گروه سايپا در نمايشگاه فرصت‌هاي ساخت داخل و رونق توليد

اخبار داخلی رنا
1398/04/26
نخستين نمايشگاه فرصت‌هاي ساخت داخل و رونق توليد با حضور گروه خودروسازي سايپا برگزار مي‌شود.

مدير عامل شرکت خدمات فني رنا تشريح کرد: حس اعتماد مشتريان، دغدغه‌هاي ارزشمند رنا

اخبار داخلی رنا
1398/04/16
نشست هم اندیشی مدیران نمایندگی خدمات پس از فروش رنا با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت خدمات فنی رنا برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات فني رنا

اخبار داخلی رنا
1398/04/16
به گزارش روابط عمومی؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات فني رنا (سهامی خاص) با حضور صاحبان سهام تشکیل شد.

آغاز بکار نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات ساپیا دیزل در زنجان

اخبار داخلی رنا
1398/04/02
در راستاي توسعه شبكه فروش و ارتقاء سطح ارائه خدمات پس از فروش محصولات شركت سايپاديزل، نمايندگي مجاز اين شركت در يكي از محورهاي مهم ترانزيتي استان زنجان افتتاح شد.

طي حكمي از سوي مديرعامل شركت سايپاديزل؛ مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا منصوب شد.

اخبار داخلی رنا
1398/03/28
طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت سایپا دیزل، مهندس سيد عباس مير حسيني به عنوان مدیر عامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت خدمات فنی رنا منصوب شد.

اصفهان میزبان اولین همایش تخصصی شرکت خدمات فنی رنا

اخبار داخلی رنا
1398/03/27
همایش تخصصی شرکت خدمات فنی رنا با محوریت معرفی توانمندی ها و دستاوردهای اخیر این شرکت در استان اصفهان برگزار شد.

حضور رنا در نمایشگاه بین‌المللی قطعات اصفهان

اخبار داخلی رنا
1398/03/25
شرکت خدمات فنی رنا به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته اصفهان حضور پررنگ داشت .

تدوین برنامه و بودجه شرکت خدمات فنی رنا

اخبار داخلی رنا
1398/03/26
به گزارش روابط عمومی؛ پيرو سياستهاي كلي شرکت خدمات فنی رنا و رسیدن به اهداف عالی سازمان سیر تکوین برنامه عملياتي تدوین شد.

تعمیرگاه مرکزی شرکت خدمات فنی رنا پیشرو در استفاده از قطعات اصلی در بسته بندی رنا

اخبار داخلی رنا
1398/03/01
به گزارش روابط عمومی: ارائه قطعات استاندارد و خدمات متمایز، كه نتیجه آن افزایش رضایت مشتری است، اولین و مهم‌ترین هدف شركت خدمات فنی رنا است.

انجام آزمایشات دوره ای کارکنان شرکت خدمات فنی رنا

اخبار داخلی رنا
1398/02/21
به گزارش روابط عمومی،معاینات پزشکی افراد شاغل هر سال در شرکت خدمات فنی رنا برگزار می گردد.

مدیر فروش شرکت خدمات فنی رنا: تامین قطعات داخلی سازی و توسعه فروش قطعات ، مهمترین الویت این شرکت در سال 98 می باشد.

اخبار داخلی رنا
1398/02/21
به گزارش روابط عمومی؛ شرکت خدمات فنی رنا در سال98 در صدد افزایش سهم بازار، علی الخصوص سهم بازار قطعات تجاری و پر مصرف می باشد.

ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی شرکت خدمات فنی رنا به مناطق سیل زده

اخبار داخلی رنا
1398/02/04
به گزارش روابط عمومی؛ شرکت خدمات فنی رنا در راستای ایفای نقش مسولیت های اجتماعی خود اقدام به ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده نمود.

مهندس صفری عضو موظف هیئت مدیره شركت خدمات فني رنا :اولويت ما رضایت مشتری و افزايش سهم بازار فروش قطعات است .

اخبار داخلی رنا
1398/02/01
به گزارش ارتباطات؛ سياستهاي شركت خدمات فني رنا توسعه شبكه نمايندگيها و افزايش سهم بازار فروش قطعات جهت رضایتمندی مشتریان است.

عدم نگهداری مناسب خودرو باعث خسارت جبران ناپذیری به راننده شد.

اخبار داخلی رنا
1398/01/25
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات فنی رنا؛ در پی گزارش خرابی یک دستگاه خودروی ولوو FH500 در روز های اخیر ، مشاهده گردید گیربکس I-Shift خودروی مذکور دچار خرابی شده است.

تمدید گواهينامه های استاندارد شركت خدمات فنی رنا

اخبار داخلی رنا
1397/12/14
به گزارش ارتباطات؛ ممیزان ارشد شركت TUV NORD آلمان پس از انجام مميزي بار ديگر بر استانداردهاي شركت خدمات فنی رنا مهر تاييد زدند.

آغاز طرح ارزيابي نمايندگيهاي خدمات فنی رنا

اخبار داخلی رنا
1397/12/01
شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران طرح ارزیابی خدمات پس از فروش نمایندگی ها و تعمیرگاههای مجاز را آغاز کرد.

با راه اندازی خط تلفن چهار رقمی مرکز تماس جامع: ارتباط مشتریان با شرکت رنا تسهیل شد

اخبار داخلی رنا
1397/11/28
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان با به‌کارگیری مدرن‌ترین فناوری‌ها ویژه مشتریان شرکت خدمات فنی رنا راه اندازی شد.

مدیرعامل خدمات فنی رنا: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان از ظرفیت های قطعه سازان داخلی استفاده شده است

اخبار داخلی رنا
1397/11/23
به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین مستمر و به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.

حضور سايپا در نمايشگاه خودرو قطعات و صنايع وابسته ساري

اخبار داخلی رنا
1397/11/23
گروه خودروسازي سايپا به منظور معرفي دستاوردها و خدمات خودرويي از 16 تا 19 بهمن ماه سال جاري در نمايشگاه خودرو، قطعات و صنايع وابسته ساري حضور پررنگي خواهد داشت.

معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا: افزايش رضايت مشتريان در رأس برنامه‌ها قرار دارد

اخبار داخلی رنا
1397/10/25
معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا تأكيد كرد: در سال جاري بر موضوع افزايش رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش تمركز كرده‌ايم به طوري كه اين امر مهم در رأس برنامه‌هاي ما قرار دارد.

مديرعامل شرکت خدمات فنی رنا: رضايت مشتري در گرو تامين قطعات و ارائه خدمات با كيفيت است

اخبار داخلی رنا
1397/10/25
مديرعامل شرکت خدمات فنی رنا اظهار داشت: سطح دسترسي به قطعات و خدمات از مهمترين عوامل موثر در بهبود كيفيت كار این شرکت است.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا: 30درصد بازار قطعات یدکی در اختیار شرکت های خدمات پس از فروش است

اخبار داخلی رنا
1397/10/19
پرشین خودرو : شرکت خدمات فنی رنا با ارائه خدمات گسترده در دو بخش گارانتی و وارانتی و داخلی سازی و ارائه قطعات کلیدی با قیمت رقابتی، ضمن افزایش رضایت مشتریان هم اکنون سهم قابل قبولی در بازار خدمات پس از فروش محصولات تجاری را کسب کرده است.

حضورمتفاوت شرکت خدمات فنی رنا در سومین نمایشگاه خودرو تهران

اخبار داخلی رنا
1397/10/19
شرکت خدمات فنی رنا در سومین نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب به همراه گروه خودروسازی سایپا حضور خواهد داشت.

مدیر فنی و گارانتی شرکت خدمات فنی رنا: پشتیبانی بهتر شبکه گسترده خدمات پس از فروش با تجهیز ابزارهای مخصوص عیب یابی

اخبار داخلی رنا
1397/10/12
به گزارش روابط عمومی؛ یکی از مهمترین نیازهای شرکت‌های خدمات پس از فروش، عیب یابی محصولات تولیدی می‌باشد. از این رو و با توجه به پیشترفت‌های روز افزون تکنولوژی در صنایع خودروسازی این مهم فقط با استفاده از ابزارهای مخصوص عیب‌یابی محقق می‌گردد.

گفتگو با نمایندگی کد 625 تبریز به مدیریت آقای امینی

اخبار داخلی رنا
1397/10/08
تجاری سازی قطعات اقدام موثر رنا برای توسعه کسب و کار نمایندگی ها

مدیر شبکه و آموزش نمایندگیهای شرکت خدمات فنی رنا : ارزيابي و نظارت بر شبكه نمايندگي‌ها با رويكرد افزايش رضايت مشتري

اخبار داخلی رنا
1397/10/05
مدير شبکه و آموزش نمایندگیهای شرکت خدمات فنی رنا گفت: ارزيابي و نظارت بر رفتار شبكه نمايندگي‌ها در حوزه خدمات پس از فروش و فروش با رويكرد افزايش رضايت مشتريان انجام مي‌شود.

اعطاء گواهینامه تعمیرات تخصصی ولوو تراکس به نمایندگی شرکت خدمات فنی رنا در استان یزد

اخبار داخلی رنا
1397/10/01
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات فنی رنا ؛ گواهینامه نقره ای اتورایز ولوو توسط نمایندگی استان یزد اخذ گردید.

اعطاء گواهینامه تعمیرات تخصصی ولوو تراکس به نمایندگیهای شرکت خدمات فنی رنا

اخبار داخلی رنا
1397/09/20
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات فنی رنا؛ با پیگیری و تلاشهای صورت گرفته از سوی این شرکت به منظور افزايش رضايتمندي دارندگان محصولات ولوو تراکس در ایران، تعمیرگاه ههای تخصصی این محصولات افزايش یافت.

بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران: رضایتمندی مشتریان از شرکت خدمات فنی رنا افزایش یافته است

اخبار داخلی رنا
1397/09/13
مدیر ارتباطات و امور مشتریان شرکت خدمات فنی رنا گفت: بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و با ارزیابی های صورت گرفته از شرکت های خدمات پس از فروش خودروهای تجاری، میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات شرکت خدمات فنی رنا در شش ماهه اول سال 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا در سال روز تاسیس این شرکت: مشتری محوری را سرلوحه کاری خود قرار می دهیم

اخبار داخلی رنا
1397/09/11
مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا در پیامی فرارسیدن یازدهم آذرماه، شصت و یکمین سال روز تاسیس شرکت خدمات فنی رنا را به همه مدیران، همکاران و نمایندگان شبکه توانمند رنا تبریک گفت.

حضور رنا در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

اخبار داخلی رنا
1397/08/19
به گزارش روابط عمومی؛ شرکت خدمات فنی رنا در راستای معرفی و نمایش دستاوردهای صنعت خودرو و قطعات در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران شرکت می کند.

مدیر تعمیرگاه مرکزی رنا: قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد باعث کاهش طول عمر خودرو می شود

اخبار داخلی رنا
1397/08/07
مدیر تعمیرگاه مرکزی رنا از لزوم انجام سرویس های ادواری محصولات سایپا دیزل در مراکز مجاز شبکه نمایندگی ها و تعمیرگاه مرکزی رنا خبر داد.

همه نمایندگی هاي خدمات پس از فروش ملزم به استفاده از قطعات یدکی با کیفیت هستند

اخبار داخلی رنا
1397/07/28
معاون خدمات پس از فروش رنا تاكيد كرد: قطعات يدكي مورد استفاده در شبكه نمايندگي‌ها، اصلي و با كيفيت هستند به طوري كه نمايندگي‌ها خود را ملزم به ارائه خدمات با كيفيت به مشتريان مي‌دانند.

مدیرعامل خدمات فنی رنا : تامین مستمر, قیمت رقابتی و کیفیت پایدار از اهداف اصلی رنا تعریف گردیده است.

اخبار داخلی رنا
1397/07/23
مدیرعامل خدمات فنی رنا گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین مستمر و به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.

هدف رنا عرضه قطعات استاندارد و با کیفیت می باشد

اخبار داخلی رنا
1397/07/23
به گزارش ارتباطات؛ عملکرد فروش سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

انبار ها ؛ زیر ساخت مهم رنا در تحقق برنامه های تجاری سازی قطعات

اخبار داخلی رنا
1397/07/17
به گزارش ارتباطات؛ سرپرست مدیریت انبارها شرکت خدمات فنی رنا با بیان اینکه در راستای تحقق استراتژی های جدید رنا گام های مثبتی در انبار های شرکت برداشته شده است افزود: انبار های رنا در تحقق برنامه های تجاری سازی قطعات بعنوان يك زيرساخت مهم مورد توجه قرار گرفته است.

آغاز بكار بیستمین نمايندگي ارائه خدمات تخصصي به محصولات ولوو تراكس در ايران

اخبار داخلی رنا
1397/06/18
به گزارش ارتباطات ؛ طي مراسمي با حضور معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا نمايندگي 701 شهرضا ، گواهينامه ارائه خدمات تخصصي به محصولات ولوو را دريافت كرد.

مديرعامل شركت خدمات فني رنا: براي تامين قطعات گروه FH500 پيش بيني لازم صورت پذيرفته است

اخبار داخلی رنا
1397/05/14
مديرعامل شركت خدمات فني رنا گفت: با توجه به بحث تحريم ها و لزوم تامين قطعات مورد نياز پيش بيني هاي لازم در این خصوص صورت پذيرفته است.

رنا درصدد افزایش سهم بازار قطعات تجاری و پر مصرف

اخبار داخلی رنا
1397/05/03
به گزارش ارتباطات؛ شرکت خدمات فنی رنا در سال97 در صدد افزایش سهم بازار، علی الخصوص سهم بازار قطعات تجاری و پر مصرف می باشد.

براساس اعلام شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران؛ خدمات پس از فروش سايپا ديزل 2 ستاره شد

اخبار داخلی رنا
1397/05/02
بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شركت خدمات فني رنا موفق به كسب رتبه 2 خدمات پس از فروش در نيمه دوم سال 1396 شد.

ارائه خدمات گارانتی به محصولات ولوو در قالب فراخوان و امتیازهای فنی

اخبار داخلی رنا
1397/04/02
در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان محصولات ولوو به هنگام مراجعه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا؛ امتیازهای فنی نیز در دستورکار اداره گارانتی قرار گرفت.

برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت خدمات فني رنا

اخبار داخلی رنا
1397/03/24
به گزارش ارتباطات؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات فني رنا (سهامی خاص) و مجمع فوق العاده با حضور صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 1397/03/21 تشکیل شد.

اجرای طرح مشترک خدمات فنی رنا و فوتون

اخبار داخلی رنا
1397/03/19
معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا از اجرای طرح مشترک ارائه خدمات و قطعات رایگان به کامیونت الوند قبل از آغاز تابستان سال جاری خبر داد.