بازگشت

همکاری ولوو و شرکت خدمات فنی رنا با هدف افزایش رضایتمندی مشتری

موضوع: اخبار داخلی رنا



به گزارش روابط عمومی؛ مدیران ارشد منطقه ای ولوو از شرکت خدمات فنی رنا بازدید کردند و از روند ارائه خدمات پس از فروش ولوو در ایران قرار گرفتند.

آقای جیوانی برانو که اخیراَ به عنوان قائم مقام مدیرعامل ولوو در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیا منصوب شده است برای اولین بار از شرکت های سایپادیزل و خدمات فنی رنا بازدید به عمل آوردند.

در این گزارش آمده است؛ برانو ضمن بازدید از تعمیرگاه مرکزی شرکت خدمات فنی رنا، نشستی با اعضای هیئت مدیره و مدیران برگزار کردند. وی در این نشست از اقدامات آینده ولوو در خصوص افزایش فروش خودرو با توجه به پتانسیل ایران خبر داد و گفت: با توجه به سیاست های شرکت ولوو در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان این شرکت قصد دارد در سالهای آتی فروش خودرو و خدمات پس از فروش خودرو را افزایش دهد. وی همچنین از  استقرار  نماینده ولوو در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش  که از دیگر برنامه های این شرکت است طی چندین ماه آینده خبر داد.

این گزارش می افزاید؛ برانو در حاشیه این بازدید با مشتریانی که به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کرده بودند دیدار کرد و نظر آنها جهت ارائه خدمات را جویا شد. وی در آخر ارائه خدمات پس از فروش در ایران را مثبت ارزیابی کرد و تامین به موقع قطعات در شرکت خدمات فنی رنا را از اولویت های خود دانستند.



بازگشت