بازگشت افزایش کیفیت در خدمات و رضایت مشتری از مهمترین برنامه های ولوو در ایران است

مصاحبه اختصاصی واحد ارتباطات با جیوانی برانو مدیر ارشد ولوو در خاورمیانه، آسیا و شمال آفریقا

موضوع: اخبار داخلی رنا



به گزارش روابط عمومی؛ جیوانی برانو مدیر ارشد ولوو در خاورمیانه، آسیا و شمال آفریقا  در حاشیه بازدید از شرکت خدمات فنی رنا خاطر نشان کرد: قدرتمان در حضور در بازار ایران بسیار مهم است و انتظار دارم که که این شرایط را حفظ کنیم.

وی ارائه خدمات با کیفیت جهت رضایت مشتری را از برنامه های ولوو در ایران دانست و گفت: باید وجهه ولوو را حفظ کنیم و برای کسب رتبه یک ارائه خدمات، با بازاری روبرو هستیم که در حال تغییر است و تعداد رقبا در حال افزایش می باشد که ولوو باید این موقعیت را به عنوان پیشروی این بازار حفظ کند و برای رسیدن به این هدف نیاز داریم که با شرکت خدمات فنی رنا به عنوان نماینده انحصاری ارائه خدمات پس از فروش ولوو در ایران در حوزه های تامین قطعه و خدمات پس از فروش در راستای افزایش رضایت مشتری همکاری داشته باشیم.

مدیر ارشد خاورمیانه، آسیا و شمال آفریقا ولوو ضمن اشاره به برنامه های ولوو در آینده بیان کرد: در قدم اول ما باید به فرهنگ ایران احترام بگذاریم که همان روابط حاکم بر بازار ایران است. شرکت خدمات فنی رنا پتانسیل بسیار بالایی برای بهبود و رونق بخشیدن و توسعه کسب و کارمان در ماهها و سالهای آتی دارا خواهد بود.

برانو در پايان با تقدير از تلاش هاي صورت گرفته توسط شركت خدمات فنی رنا براي ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت يادآور شد: هرروز به همکارانم یادآوری میکنم که مشتریان حقوق ما را پرداخت میکنند پس هرروز وقتی کاری انجام می دهید پیش خود فکر کنید که ارزش آن کار برای مشتری چه خواهد بود و شما چه کمکی به مشتری خواهید کرد.



بازگشت