بازگشت

گفتگو با نمایندگی کد 706 اردبیل به مدیریت آقای محمدی گللو

موضوع: اخبار داخلی رنا



مشتری واسطه خیر و روزی ما از طرف خداوند است پس او را عزیز و گرامی می‌داریم

مناطق مرزی در عرصه داخلی و بین المللی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. استان اردبیل با توجه به موقیعیت جغرافیایی و واقع شدن در منطقه مرزی ایران و آذربایجان و برخورداری از گمرک مرزی بیله سوار، توانمندی بالایی در زمینه گسترش صنعت حمل و نقل دارد. جاده آستارا به اردیبل مسیر تردد کامیونهایی است که برای تکامل بخشیدن چرخه صنعت و صادرات نفت و گاز به کشورهای همجوار به مرزهای شمالی کشور سفر میکنند. از این رو خدمت رسانی به خودروهای تجاری که در این مسیر دشوار با زمستانی سرد عبور می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل به مدیریت آقای محمدی گللو جهت بهبود بخشیدن به ارائه خدمات در 6 کیلومتری استان اردبیل واقع شده است.

وی درباره ترغیب مشتریان به استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت گفت : با توجه به اینکه استفاده از قطعات اصلی از ارکان اساسی ارائه خدمات پس از فروش می باشد، در این نمایندگی سعی بر این شده است که استفاده از قطعات اصلی نهادینه شود تا آنجایی که تفاوت بین قطعات اصلی و تقلبی برای مشتریان بازگو میشود تا آنها نیز به استفاده از قطعات اصلی رو بیاورند. متاسفانه در حال حاضر به دلیل رکود بازار رانندگان قطعات ارزانتر با کیفیت پایین را انتخاب میکنند ولی در این نمایندگی قطعات غیر اصلی ایمنی به هیچ عنوان از رانندگان پذیرفته نمیشود و در صورت استفاده از قطعات غیر اصلی عواقب آن را برای مشتریان تشریح میکنیم.

 محمدی در ادامه گفت: با توجه به اینکه ارائه خدمات به خودروهای سنگین دشوارتر از خودروهای سبک است، مشتریان را چطور راضی نگه میداریم.مشتری واسطه خیر و روزی ما از طرف خداوند است پس او را عزیز و گرامی می‌داریم. در این نمایندگی صفر تا صد تعمیرات را پرسنل مجرب انجام می دهند و خودرو بعد از تست کامل به مشتری تحویل داده می شود. تعمیرات موتور و گیربکس محصولات خارج از گارانتی را با 9 ماه گارانتی به مشتریان تحویل می دهیم، مشتریانی که با نقدینگی در زمان ترخیص خودرو مواجه هستند به صورت 4 ماهه پرداخت میکنند و مکانی برای استراحت و در صورت نیاز اقامت رانندگان در نظر گرفته شده است تا دغدغه ای از این بابت برای مشتریان نباشد. همچنین با توجه به فاصله از شهر، خرید قطعه و یا ارسال قطعات به تراشکاری نیز با خودروی شرکت انجام میشود بدون اینکه هزینه ای از مشتری دریافت گردد.

وی در خصوص توسعه کسب و کار گفت : در سال گذشته شرکت طرح‌های بازدید فصلی به اجرا گذاشت که اثر بخشی فراوانی داشت. در همین راستا تصمیم گرفتیم به جز طرح‌هایی که شرکت اجرا میکند خود ما در نمایندگی نیز طرح سرویس رایگان داشته باشیم. به عنوان مثال با آغاز فصل سرما بازدید و سرویس بخاری، بازدید سیتم باد و ترمزها، آچارکشی و گیریس کاری، میزان فرمان و تنظیم نور چراغ‌ها را در دستور کار قرار دادیم. همچنین از دیگر اقدامات می توان به راه اندازی کانال اطلاع رسانی در فضای مجازی و احداث کارواش  اشاره کرد. با تعبیه قفسه های قطعات در معرض دید مشتریان، فروش قطعات که در ذهن مشتری نیست و بادیدن قطعات برای وی یادآوری میشود افزایش دادیم.

 وی همچنین از برنامه های نمایندگی برای حفظ نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی واجد صلاحیت و شایسته از ضروریاتی می باشد که برای نیل به بهره وری مطلوب باید مورد توجه قرار گیرد. اثر بخشی آموزش برای پرسنل از مواردی است که در هر سازمان مهم بوده و شرکت خدمات فنی رنا هم در این راستا گام بلندی برداشته است. در این نمایندگی سعی براین شده است که عملکرد پرسنل در نظر گرفته شود و تسهیلاتی به عنوان تشویق به آنها اعطا گردد. ما هم از پرسنل انتظار داریم نسبت به امور محوله و جهت بالا بردن رضایت مشتری همکاری متقابل داشته باشند.



بازگشت