بازگشت

قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا : تداوم ارائه خدمات پس از فروش حتی پس از پایان گارانتی باکارت خدمات طلائی سایپا دیزل

موضوع: اخبار داخلی رنا

در حاشیه تحویل نخستین سری از کامیون های ولوو در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ومدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در شرکت سایپا دیزل، از کارت خدمات طلائی سایپادیزل نیز رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی؛ محمد حسین مهدی عضو هیئت مدیره و  قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: شرکت خدمات فنی رنا در راستای افزایش اطمینان، اعتماد و آسودگی خاطر مشتریان، خدمات متنوع وهمه جانبه ای را در قالب کارت خدمات طلائی ارائه نموده است تا بتوان مجموعه ای از نیاز های فنی و خدماتی مشتریان را برآورده کرد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش رضایت مشتری، ارائه خدمات متنوع و سهولت دریافت خدمات برای دارندگان این کارت مطرح نمودند و اظهار داشتند: به تمامی متقاضیان طرح نوسازی ناوگان فرسوده که بیش از 2300 نفر در شرکت سایپا دیزل ثبت نام نموده اند و همچنین سایر متقاضیان محصولات سایپا دیزل با تائید این شرکت، کارت طلایی خدمات پس از فروش تا  ارزش 150 میلیون ریال اهدا می شود. یکی از مهم ترین مزایای این کارت تداوم خدمات آن است که حتی پس از پایان گارانتی محصول نیز روند ارائه خدمات ادامه می‌یابد.

مهدی افزود : دارندگان کارت طلائی می توانند از خدماتی مانند تعویض رایگان روانکارها و فیلترجات در دوران گارانتی، تعویض روانکارها و فیلترجات بدون محدودیت کیلومتری و زمانی، تداوم خدمات کارت طلایی حتی در صورت خارج شدن خودرو از شرایط گارانتی، آرامش ذهنی و آسودگی خاطر از هزینه های تعویض روانکارها و فیلترجات، و همچنین استاندارد بودن اقلام مصرفی در سرویسها ، پوشش هزینه های تعویض روانکارها و فیلترجات در شبکه گسترده نمایندگیهای خدماتی شرکت خدمات فنی رنا استفاده نمایند.

قائم مقام مدیر عامل رنا ادامه داد: علاوه بر امكانات فوق، نوآوری و اطمینان در خدمت رسانی مناسب و رفع کلیه نیازمندی های مشتریان، خدمات مرتبط با فروش خودرو و استفاده از تسهیلات خاص، برای دارندگان کارت های خدمات طلائی سایپادیزل در برنامه هست که در آینده به خدمات این کارت اضافه خواهد شد.



بازگشت