بازگشت

مدیر خدمات پس از فروش ولوو تراکس در خاورمیانه: برگشت دوباره ولوو به ایران/ ما اینجا هستیم که موفقیت را برای مشتریانمان تضمین کنیم.

موضوع: اخبار داخلی رنا

ایران یک بازار کلیدی و مهم برای ولوو می باشد و امروز در بازدید از شرکت خدمات فنی رنا فرصتی برای شناسایی بهتر ظرفیتهای خوب و بالای رنا در خدمات پس از فروش محصولات ولوو تراکس در ایران فراهم شد.

مارتین بيوركمن مدیر خدمات پس از فروش ولوو تراکس در خاورمیانه در مصاحبه با ارتباطات شرکت خدمات فنی رنا گفت: در راستای افزایش سهم بازار ایران صرفا فروشنده خوب بودن ملاک نیست و برای موفقیت در این حوزه  باید خدمات پس از فروش را تقویت کرد. تعمیرگاه مرکزی رنا و ظرفیت های بالای شبکه نمایندگی ها در حوزه خدمات پس از فروش نشان می دهد که ما فقط فروشنده نیستیم. باید در مورد کل کشور یک نگاه جامع داشته باشیم و موازی با آن باید به فکر موفقیت مشتری باشیم .

مدیر خدمات پس از فروش ولوو تراکس در خاورمیانه ضمن اشاره به اینکه ولوو جزء بهترین برندهای خودروهای تجاری در دنیا محسوب می شود افزود: به ولوو باید همیشه بعنوان بک برند برتر دیده شود و برای افزایش رضایت مشتری باید موارد بسیار متفاوتی را در نظر بگیریم. دیدگاه ما این است که دیگر فروشنده نیستیم و باید دید صرفا فروشنده را رها کنیم و به سراغ خدمات خوب و با کیفیت برویم که خوشبختانه شرکت خدمات فنی رنا در این مسیر گامهای خوبی برداشته است .

وی با بیان اینکه پتانسیل بسیار خوبی را در شبکه نمایندگیهای رنا شاهد هستیم که یک بستر خوبی را برای ما فراهم کرده افزود :  باید بدنبال راهکارهای دیگری باشیم تا این شبکه گسترده را تقویت کنیم و برای تقویت شبکه نمانیدگیهای رنا بدنبال این هستیم تا بازارمان را به دو قسمت تقسیم کنیم:  قسمت اول خودرو های FH12 و نسل قبل آن و قسمت دوم نسل خودرو های بعد از FH12.  در این شرایط می توانیم حالت بهینه ایجاد کنیم. هنوز هم باید تلاش کنیم که دارندگان خودرو های  FH12را به شبکه تعمیرگاهی  رنا برگردانیم و به جذب مشتریان خودرو های نسل قبل بپردازیم و این کار با فعالیت های خوب صورت گرفته در شبکه نمایندگیهای رنا دور از دسترس نیست.



بازگشت