بازگشت

آغاز طرح ارزيابي نمايندگيهاي خدمات پس از فروش سایپا دیزل

موضوع: اخبار داخلی رنا

شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران طرح ارزیابی خدمات پس از فروش نمایندگی ها و تعمیرگاههای مجاز را آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی؛  مدير شبكه و آموزش نمايندگيهاي شرکت خدمات فني رنا از آغاز طرح ارزیابی خدمات پس از فروش نمایندگی ها و تعمیرگاههای مجاز اين شركت در كشور خبر داد و گفت:‌ در این طرح 41 نمایندگی ارائه كننده خدمات پس از فروش محصولات سايپا ديزل در سطح كشور ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

محمدرضا مهری تشریح کرد:‌ شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران مجري و ناظر بر ارزيابي هاي سالانه ستاد و مجموعه نمايندگيهاي مجاز شركت هاي  خدمات پس از فروش خودرو،  بر اساس استاندارد شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش مصوب وزارت صنعت معدن و تجارت مي باشد كه در سال جاري اقدام به ارزيابي مجموعه نمايندگيهاي مجاز خواهد نمود و مهلت زماني جهت اتمام فرايند ارزيابي سه ماهه اول سال 96 مي باشد.

وي در خصوص رتبه نمايندگان خدمات فني رنا در ارزيابي هاي سال گذشته افزود :‌ با توجه تغییرات به عمل آمده دستورالعمل جدید و سختگیرانه شدن موضوع ، امتیاز کلیه شرکتهای خدمات پس  از فروش در این شاخص  کاهش یافته است بطوریکه با اعلام نتایج نهایی امتیازات به تفکیک نمایندگیها،  وضعیت رنا در این قسمت با توجه به دستورالعمل جدید دچار افت گردید ولی نسبت به شرکتهای ارزیابی شده رتبه بالاتری کسب نموده ایم.

وی در ادامه گفت: در شاخص رضايت مشتريان و رضايت نمايندگيها نیز شاهد افزایش امتیاز نسبت به دوره گذشته بودیم. با توجه به اين نكته كه بخشي از امتياز و رتبه نهايي شركت ها اختصاص به امتيازات مجموعه نمايندگيهاي مجاز دارد اين شاخص  از اهميت ويژه اي برخوردار است.

مدير شبكه و آموزش نمايندگيهاي خدمات فني رنا با اشاره به الزام ارزيابي ها بصورت سر زده ، توجيه مديران نمايندگيهاي مجاز در جهت ارائه هر چه بهتر فرايندهاي كاري نمايندگيها  را حائز اهميت دانست و گفت: در اين خصوص آموزش استاندارد شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو ، ارائه مشاوره كارشناسان منطقه ای به مجموعه نمايندگيهاي مناطق در جهت برخي الزامات جديد، پيش ارزيابي از نمايندگيها در محل نمايندگيها با چك ليست ارزيابي و ارائه برنامه اقدامات اصلاحي زمانبندي شده، از مجموعه اقدامات شركت خدمات فني رنا می باشد.



بازگشت