بازگشت

توزیع قطعات استاندارد با هولوگرام و بسته بندی

موضوع: اخبار داخلی رنا

به گزارش روابط عمومی؛ مهدی صیدیلو مدیر فروش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا ضمن اشاره به مطلب فوق از برنامه های سال جاری واحد فروش خبر داد.

صیدیلو در خصوص ارائه قطعات استاندارد و با کیفیت و با قیمت مناسب، كه نتيجه آن افزايش رضايت مشتري است گفت: اولين و مهم‌ترين هدف شركت خدمات فنی رنا ارائه قطعات استاندارد و با کیفیت می باشد و اين شركت فراهم‌كردن دسترسي آسان مشتريان به قطعات استاندارد در سراسر كشور و تامين نياز بازار قطعات يدكي محصولات تحت پوشش خدمات رسانی را جزو مهمترين وظايف خود مي‌دانند.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت خدمات فنی رنا گفت؛ متاسفانه، توليد و واردات و توزيع كالاهاي تقلبي با كيفيت پايين و بسته‌بندي‌هاي متفرقه در بازار رواج يافته است. از آنجايي كه همواره بررسي فني بر روي قطعات يدكي اصلي توسط مشتريان امكان‌پذير نيست، لذا استفاده از اين كالاها علاوه بر تحمیل هزينه‌هاي مالي زياد بر مشتریان، امكان خطرات جاني را نيز در مواردی به دنبال خواهد داشت. در همین راستا شركت‌ خدمات فنی رنا براي ايجاد اطمينان خاطر مصرف‌كنندگان، اقدام به درج هولوگرام اصالت قطعه و برچسب مشخصات قطعات مي‌نمايد.

وی در ادامه افزود: شركت خدمات فنی رنا تلاش دارد با اطلاع‌رساني از طريق انتشار مطالب آموزشي، ضمن ارتقا سطـح آگاهي مشتريان محترم سایپادیزل، اطلاعاتي را درخصوص نحوه استفاده و نگهـداري مطلوب خودرو و تشخيص قطعات اصلي از تقلبي موجود در بازار، ارائه و خاطري آسوده را براي مصرف‌كنندگان فراهم نمايد.

 مدیر بازار یابی و فروش شركت رنا در خصوص افزايش تنوع اقلام برند 2 در سال جاری تشریح کرد: شرکت خدمات فنی رنا بدنبال افزايش سهم بازار و جلب رضايت مشتريان مي باشد و در اين راستا با  تامين قطعات  با کیفیت داخلي و خارجي با عنوان قطعات برند 2 توانسته ایم گام بلندی در این خصوص برداشته و  محصولات متنوع در سبد محصولات رنا قرار داده ایم تا به این وسیله قطعات با کیفیت همراه با گارانتی و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت رنا به منظور ارائه قطعات با کیفیت و قیمت مناسب، قطعات برند 2 را در سطح شبکه توزیع کرده است تا هم مشتریانی که خودرو آنها در دوران وارانتی قرار دارد دسترسی مناسب به قطعات با کیفیت و قیمت مطلوب داشته باشند و در معرض ریسک استفاده از قطعات بی کیفیتی که در سطح بازار موجود است قرار نگیرند و هم اینکه سهم بازار شرکت رنا در خصوص فروش قطعات خودروهایی که دوران گارانتی خود را به اتمام رسانده اند افزایش یابد.

صیدیلو در خصوص عرضه قطعات در بسته بندی شرکتی گفت: اقلامی که در بسته بندی شرکت خدمات فنی رنا عرضه می گردد موجب افزایش جلب نظر مثبت مشتریان و ایجاد تصویر ذهنی موثر و مثبت در مشتریان می گردد که با توجه به این موضوع افزایش تعداد و تنوع اقلامی که در بسته بندی مخصوص رنا در بازار عرضه می گردند در دستور کار قرار دارد. ضمناَ به منظور افزایش ضریب اطمینان هنگام خرید قطعه جهت اطلاع از اصالت قطعه، مشتریان می توانند شماره هولوگرام بسته بندی را به شماره 50002346139 پیامک نمایند تا از اصل بودن قطعه خریداری شده اطمینان حاصل نمایند. لازم به ذکر است به منظور اینکه مشتری دارنده محصولات سایپادیزل در اقصی نقاط کشور هر قطعه را به قیمت یکسان از شبکه نمایندگی‌های شرکت خدمات فنی رنا دریافت نماید، قطعات تا درب محل نمایندگی‌های مجاز شرکت با هزینه شرکت خدمات فنی رنا حمل می گردد و هیچگونه هزینه بابت حمل بر روی قطعات در نقاط مختلف کشور اضافه نمی گردد. ضمن اینکه لیست کلیه نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز قطعات برروی سایت شرکت خدمات فنی رنا به نشانی www.rena.ir  قابل مشاهده می باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با فروش محصولات اروپایی شرکت سایپادیزل به ویژه ولوو و شروع به فعالیت آنها در جاده های کشور تحول مثبتی در خصوص رونق کسب و کار شرکت سایپادیزل و به تبع آن شرکت خدمات فنی رنا رقم بخورد.



بازگشت