بازگشت

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا: برگزاری جلسات با مشتریان فرصتی برای ابراز تعهد پایدار به حفظ منافع و افزایش رضایتمندی آنها

موضوع: اخبار داخلی رنا

به گزارش ارتباطات؛ چهارمين نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مشتریان محصولات سایپادیزل در سال جاري با حضور مدیر عامل و مدیران شرکت خدمات فنی رنا و مدیران شرکت سایپادیزل جمعی از مشتریان منتخب استان تهران برگزار شد.

محمد حسین مهدی مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مشتریان گفت: مشتریان در این گونه جلسات، نظرات و انتقادات خود را در خصوص تمام فرایندهای شرکت خدمات فنی رنا ، مجموعه نمايندگيهاي سایپا دیزل اعم از خرید، استفاده از محصول، دستيابي به قطعات و نحوه دریافت خدمات به صورت شفاف مطرح می کنند. این موارد توسط کارشناسان به دقت ثبت و مسئولین مربوطه جهت بررسی، تعریف برنامه ها و اقدامات اصلاحی و پیاده سازی آنها منعکس می شود.

وي هدف از برگزاری این گونه جلسات مشترک را شناسایی فرایندها و خدمات قابل بهبود و شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان  ذکر کرد و گفت :  به منظور دستيابي به اهداف اشاره شده، اجراي جلسات گروهي متمركز با مشتريان در جهت تشكيل باشگاه مشتريان وفادار در آينده  به عنوان يكي از  برنامه هاي ارتقاء در دستوركار شرکت خدمات فنی رنا قرار دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری اینگونه نشست‌ها فرصتی برای ابراز تعهد پایدار به حفظ منافع و افزایش رضایتمندی مشتریان است و می‌کوشیم تا در این جلسات از درخواست‌ها و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و برای رفع آن اقدام کنیم.

مهدی درادامه افزود: راه های مختلفی برای دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان مان  در نظر گرفتيم كه از جمله نظرسنجی از مشتریان بلا فاصله پس از ترخيص از نمايندگيها ، واحد رسیدگی به شکایات، سامانه پیامکی و تلفن گویا مي توان نامبرد.  یکی دیگر از راه های ارتباطی، برگزاری نشست هایی از این قبیل است که فرصتی را فراهم می کند تا مشتریان رو در رو با مدیران شرکت از تجربیات و انتظارات خود هنگام دریافت خدمات در شبکه نکاتی را عنوان کنند.

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا در پایان افزود: به منظور افزایش رضایت مشتری واحد ارتباط با مشتری(CRM) در شرکت راه اندازی گردیده است که هدف از استقرار و استفاده از CRM شناسایی نیازهای مشتریان و پاسخ مناسب برای نیازهای فعلی و آینده مشتریان می باشد.



بازگشت