بازگشت

ارائه خدمات گارانتی به محصولات ولوو در قالب فراخوان حتی بعد از دوران گارانتی

موضوع: اخبار داخلی رنا

به گزارش ارتباطات؛ در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان محصولات ولوو به هنگام مراجعه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا؛ مزیتی دیگر به خدمات قبلی افزوده شده است.

محمد مهرابی مدیر فنی و گارانتی شرکت خدمات فنی رنا ضمن بیان مطلب فوق گفت: در راستای ارتقاء کیفی محصولات جدید ولوو و افزایش طول عمر و بهینه سازی عملکرد خودرو و پیرو مذاکرات و جلسات متعدد برگزار شده و توافقات صورت پذیرفته با شرکت ولوو تراکس مقرر گردید درصورتیکه تکرار خرابی یک قطعه خاص برابر و یا بیشتر از سه درصد تعداد کل محصولات تولید شده در بازار ایران باشد، به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان، بالاخص مشتریانی که خارج از دوره گارانتی می‌باشند، ایراد مذکور تحت پوشش گارانتی و در قالب فراخوان‌های رضایت مشتری ارائه و رفع عیب خواهد شد.

وي افزود : شركت خدمات فني رنا به جهت افزايش رضايتمندي مشتريان، خدمات ويژه‌اي در طول سال  ارائه مي نمايد كه از جمله این خدمات می‌توان به فراخوان‌ها اشاره نمود که برای محصولات سایپا دیزل بصورت رايگان انجام مي‌پذیرد

مدیر فنی و گارانتی شرکت خدمات فنی رنا ادامه داد: تمامي خدماتي كه در دوره گارانتي به مشتري داده مي‌شود در دوره وارانتي نيز وجود دارد و تنها تفاوت آن با گارانتي آن است كه در دوره وارانتي هزينه خدمات انجام شده توسط مشتري پرداخت مي شود و در ازاي آن مشتري مي تواند از فضاي تعميرگاهی، ابزار مخصوص، دانش فني شبكه  نمایندگی‌ها، گارانتی9 ماهه قطعات یدکی اصلی و خدمات پس از فروش استفاده نمايد.

مهرابی تشریح کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده تا کنون پنج فراخوان رضایت مشتری با ولوو تراکس نهایی شده است که با هماهنگی‌های صورت پذیرفته شده مشتریان می‌توانند به شبکه نمایندگیها مراجعه و از این خدمات بهره‌مند شوند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: تلاش مجموعه شركت رنا بر اين است تا بتواند روند ارتقاء كيفيت خدمت رساني به خودروهاي سنگين گروه خودروسازي سايپا را تداوم بخشد تا از اين طريق گام موثري در رضايت‌مندي بيش از پيش مشتريان خودروهاي تجاري و سنگين سايپا بردارد. 



بازگشت