برگزاری المپیاد پست موثر برکیفیت شرکت خدمات فنی رنا
به گزارش ارتباطات؛ المپیاد کارشناس پذیرش و مسئول ارتباط با مشتری در مرکز آموزش بین المللی شرکت خدمات فنی رنا برگزار گردید.
بابک صادقی مدیر شبکه و آموزش نمایندگی ها ضمن بیان مطلب فوق افزود: این المپیاد در سه روز جهت پست های پذیرشگر ،کارشناس پذیرش و مسئول ارتباط با مشتری در راستای اندازه گیری دانش پرسنل برکیفیت برگزار گردید .
وی در ادامه افزود: آزمون فنی جهت کارشناس پذیرش شامل سنجش اطلاعات عمومی موتور ، گیربکس ، برق ، عیب یابی وتعلیق محصولات سایپادیزل بود. همچنین آزمون تخصصی سیستم های مدیریتی و کیفیتی و اصول فنون مذاکره جهت پست ارتباط مشتری و آزمون نرم افزار ارتباطی شرکت رنا و اصول پذیرش خودرو جهت پذیرشگر و کارشناس پذیرش برگزار شد.
صادقی ادامه داد: در آزمون امسال، در بخش فنی سعی شده که سوالات بر اساس جدیدترین موارد مطرح شده توسط مشتریان در یک سال اخیر و بر اساس فناوریهای اخیر محصولات شرکت سایپا دیزل باشد.
وی در پایان افزود: آزمون مشتری مداری جهت همه پستهای ذکر شده از دیگر مواردی بود که کارشناسان در آن شرکت کردند.
بازگشت