بازگشت

ارائه خدمات گارانتی به محصولات ولوو در قالب فراخوان و امتیازهای فنی

موضوع: اخبار داخلی رنا

در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان محصولات ولوو به هنگام مراجعه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا؛ امتیازهای فنی نیز در دستورکار اداره گارانتی قرار گرفت.

به گزارش ارتباطات؛ محمد مهرابی مدیریت فنی و گارانتی شرکت خدمات فنی رنا ضمن بیان مطلب فوق گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان محصولات جدید ولوو و افزایش طول عمر و بهینه سازی عملکرد خودرو و پیرو مذاکرات و جلسات متعدد برگزار شده و توافقات صورت پذیرفته با شرکت ولوو تراکس مقرر گردید درصورتیکه تکرار خرابی یک قطعه خاص برابر و یا بیشتر از سه درصد تعداد کل محصولات تولید شده در بازار ایران باشد، در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، بالاخص مشتریانی که خارج از دوره گارانتی می‌باشند، ایراد مذکور تحت پوشش گارانتی و در قالب فراخوان و امتیازهای فنی رفع عیب گردد.

وي افزود: شركت خدمات فني رنا به جهت افزايش رضايتمندي مشتريان، با برگزاری جلسات متعدد فنی با نمایندگان شرکت‌های مادر و اعلام موارد معیوب در قالب بحث‌های فنی، طرف‌های خارجی را مجاب کرده و گارانتی را درقالب فراخوان و امتیازهای فنی اخذ نموده است.

مدیریت فنی و گارانتی شرکت خدمات فنی رنا ادامه داد هم اکنون گارانتی قطعه یدکی برای تمامی محصولات با بازه زمانی 9 ماه یا 10.000 کیلومتر ارائه می‌گردد ولی مدت زمان گارانتی قطعه یدکی برای محصول ولوو با بازه زمانی یک سال بدون محدودیت کیلومتر در کلیه نمایندگیهای مجاز ولوو در حال اجرا می‌باشد.

مهرابی تشریح کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده تا کنون یازده فراخوان رضایت مشتری با ولوو تراکس نهایی شده است که با هماهنگی‌های صورت پذیرفته شده مشتریان می‌توانند به شبکه نمایندگیها مراجعه و از این خدمات بهره‌مند شوند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: به منظور بهبود فضای کسب و کار و افزایش مشارکت نمایندگان در انجام فراخوان‌ها و امتیازهای فنی جلسات توجیهی متعدد با نمایندگان آتورایز ولوو برگزار گردیده که ماحصل آن افزایش 100 درصدی میزان فراخوان‌های انجام شده در اردیبهشت ماه سال جاری می‌باشد.

 



بازگشت