بازگشت

هدف رنا عرضه قطعات استاندارد و با کیفیت می باشد

موضوع: اخبار داخلی رنا

به گزارش ارتباطات؛ عملکرد فروش سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

علیرضا رحمانی مدیر فروش شرکت خدمات فنی رنا در خصوص رشد فروش شرکت خدمات فنی رنا گفت: بازار قطعات محصولات سایپا دیزل به چهار بخش طبقه بندی شده است و کارشناسان فروش هر منطقه از طریق مراجعات حضوری بازار هدف تعیین شده را مورد ارزیابی  قرار می دهند. شناسایی تعمیرکاران هر منطقه و تهیه بانک اطلاعاتی از آنها , معرفی قطعات تجاری رنا و بسته بندی جدید آن و بیان تفاوت های کیفی محصولات از جمله اقدامات مهم حوزه فروش رنا در بازاریابی مستقیم می باشد. همچنین طی ماههای اخیر در شهرهای مختلف دوره های آموزشی با همکارای واحد آموزش و شبکه نمایندگی ها برای تعمیرکاران و رانندگان صورت پذیرفته است که در این دوره ها آشنایی با قطعات اصلی، قطعات داخلی و بسته بندی رنا مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر فروش شركت رنا ادامه داد: شرکت خدمات فنی رنا بدنبال افزايش سهم بازار و جلب رضايت مشتريان مي باشد و در اين راستا برای اولین بار کتاب قیمت قطعات تجاری ، روانکارها و فیلتر ها با اعتبار یک ماهه تهیه و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. با استراتژی جدید شرکت رنا تامين قطعات با کیفیت داخلي است و گام بلندی در این خصوص برداشته شده و  محصولات متنوع را در سبد محصولات رنا قرار داده ایم تا بدینوسیله قطعات با کیفیت همراه با گارانتی و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار گیرد.

رحمانی در خصوص عرضه قطعات استاندارد و با کیفیت و با قیمت مناسب، كه نتيجه آن افزايش رضايت مشتري است گفت: اولين و مهم‌ترين هدف شركت خدمات فنی رنا ارائه قطعات استاندارد و با کیفیت می باشد لذا دسترسي آسان مشتريان به قطعات استاندارد در سراسر كشور و تامين نياز بازار قطعات يدكي محصولات تحت پوشش خدمات رسانی را جزو مهمترين وظايف خود مي‌دانیم.

 



بازگشت