بازگشت

مدیرعامل خدمات فنی رنا : تامین مستمر, قیمت رقابتی و کیفیت پایدار از اهداف اصلی رنا تعریف گردیده است.

موضوع: اخبار داخلی رنا

مدیرعامل خدمات فنی رنا گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین مستمر و به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.

به گزارش روابط عمومي خدمات فنی رنا ، بابک منصوری با بیان مطلب فوق افزود: شرکت خدمات فنی رنا به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش خودروهای سایپا دیزل، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم خود در زمینه بازرگانی تعریف کرده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده‌ایم.

وی افزود: با توجه به تاثیر تامین به موقع قطعات در افزایش رضایت مشتریان، این مهم در اولویت اول حوزه بازرگانی خدمات فنی رنا  قرار دارد.

مدیرعامل خدمات فنی رنا ادامه داد: شرکت سایپا دیزل در همکاری با شرکای تجاری خود موضوع تأمین قطعات یدکی را نیز در نظر گرفته است وشرکت رنا هم راستا  با سیاست های مدیرعامل محترم گروه سایپا تعامل با قطعه سازان داخلی را در سر لوحه برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: طی ماههای اخیر در راستای توسعه سهم بازار قطعات محصولات سایپا دیزل توانستیم برپایه توانمندی قطعه سازان داخلی برخی از قطعات خودورهای دانگ فنگ و فوتون را تولید و با نام تجاری رنا و با ویژگی های خاص در بازار عرضه کنیم البته تا رسیدن به حد مطلوب راه طولانی را درپیش داریم ولی با تلاشهای صورت گرفته بسیاری از مشکلات موجود در آینده نزدیک مرتفع خواهد گردید.

وی ادامه داد: خدمات فنی رنا با همکاری شرکت‌های تامین کننده قطعه ساز داخلی ، تحرک و جهش ایجاد شده در بخش‌های تامین ، زمینه‌های لازم برای تحقق تامین به موقع قطعات را فراهم نموده که در نتیجه ادامه همین روند، رضایت مشتریان از خدمات شبکه پس از فروش افزایش خواهد به طوریکه اخذ باز خوردها و گزارشات تایید کننده این مهم می باشد.

وی اشاره نمود: برای نیمه دوم سال اقدامات بسیار خوبی پیش بینی شده که نتیجه آن بزودی به اطلاع مخاطبین بازار هدف خواهد رسید.



بازگشت