بازگشت

معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا: افزايش رضايت مشتريان در رأس برنامه‌ها قرار دارد

موضوع: اخبار داخلی رنا

معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا تأكيد كرد: در سال جاري بر موضوع افزايش رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش تمركز كرده‌ايم به طوري كه اين امر مهم در رأس برنامه‌هاي ما قرار دارد.

به گزارش سایپانیوز، محمدرضا مهری با بيان مطلب فوق اظهار داشت: در كنار تلاش‌ها براي افزايش رضايت مشتريان، چرخ اقتصاد و كسب و كار نمايندگي‌ها هم بايد در چرخش باشد. به همين دليل مديران نمايندگي‌ها بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند تا ضمن حضور مستمر و مداوم در محيط كار، بر تمام فرآيندها كنترل داشته باشند چراکه در شرکت خدمات فنی رنا كاري مهمتر از افزايش رضايت مشتريان وجود ندارد.

وي با اشاره به اينكه شرکت خدمات فنی رنا به واسطه برخورداري از نمايندگي‌هاي وفادار از بهترين سطح خدمات پس از فروش بهره‌ مي‌برد، ادامه داد: رفتار محترمانه با مشتري ضامن بقاي كسب و كار است و از اين بابت رفتار مدير نمايندگي الگويي براي سايرين است تا با رفتار همراه با احترام با مشتري، رضايت او را افزايش دهد.

معاون خدمات پس از فروش رنا يادآور شد: در دو سال گذشته با همكاري و همراهي مديران نمايندگي‌ها بسياري از مشكلات را كم كرديم و در عين حال بايد مشكلات موجود را نيز با كمك هم حل كنيم تا به نقطه مطلوب برسيم.

مهری تاكيد كرد: بنابر نتایج ارزیابی ها، برنامه ریزی لازم جهت تقویت نمایندگی هایی که دارای رتبه پایین تری هستند صورت پذیرفته است و به دنبال اصلاح نقاط ضعف نمایندگی ها هستیم تا نمايندگي‌هايي كه رتبه پايين دارند عملكرد بهتري داشته و به رتبه بالاتر ارتقا يابند.

 


بازگشت