بازگشت

مهندس صفری عضو موظف هیئت مدیره شركت خدمات فني رنا :اولويت ما رضایت مشتری و افزايش سهم بازار فروش قطعات است .

موضوع: اخبار داخلی رنا

به گزارش ارتباطات؛ سياستهاي شركت خدمات فني رنا توسعه شبكه نمايندگيها و افزايش سهم بازار فروش قطعات جهت رضایتمندی مشتریان است.

مهندس صفری عضو موظف هیئت مدیره شركت خدمات فني رنا ضمن بیان مطلب فوق افزود: كسب درآمد و افزايش رضايت  مشتري هدف متقابل نمايندگي و شركت رنا است كه با تعامل و تفاهم متقابل، دستيابي به منافع مشترك امكانپذير خواهد بود. و از اين طريق اعتماد متقابل في مابين شبكه نمايندگيها را باز آفريني مي كنيم .

وي تصريح كرد : شركت رنا با استفاده از پتانسیل شرکتهای قطعه ساز داخلی بدنبال افزايش سهم بازار و جلب رضايت مشتريان مي باشد و در اين راستا با تامين قطعات از تولید کنندگان داخلي گام بلندی در زمينه توسعه برداشته است.

مهندس صفری در ادامه یادآور شد: نمایندگان متولی اصلی کسب سهم بازار هستند و در همین راستا کلیه نمایندگی ها باید جهت برگشت مشتریان در دوران وارانتی به شبکه نمایندگیها تلاش نمايند. خدمات و توسعه فروش قطعات مصرفي در دوران وارانتي خودرو، مديريت بر قيمت قطعات با نگرش کمک به مصرف کننده نهايي و درآمدزايي بيشتر بر اساس توسعه سهم بازار قطعات از جمله مهم ترين مواردي هستند که در دستور کار قرار دارد.

عضو موظف هیئت مدیره شركت خدمات فني رنا در خصوص اهمیت رضایت مشتری گفت: تامین به موقع قطعات مهمترین عامل رضایت مشتری می باشد که در این راستا با شرکای تجاری  و  قطعه سازان داخلی مذاکراتی صورت گرفته است تا با ارسال به موقع قطعات موجبات رشد وتعالی شرکت خدمات فنی رنا را فراهم آوریم.

وی در پایان تصریح کرد: کاهش زمان تعمیرات وتوسعه امداد جاده‌ای  از دیگر برنامه‌های سال جاری شرکت خدمات فنی رنا مي باشد و امید است در سال جاری با تلاش و همت مضاعف یکایک اعضای خانواده بزرگ شرکت خدمات فنی رنا در سراسر کشور در جهت تحقق اهداف تعیین شده گام برداشته و همچون گذشته در عرصه خدمات پس از فروش خودروهای تجاری بدرخشیم.

 



بازگشت