بازگشت

مدیر فروش شرکت خدمات فنی رنا: تامین قطعات داخلی سازی و توسعه فروش قطعات ، مهمترین الویت این شرکت در سال 98 می باشد.

موضوع: اخبار داخلی رنا

به گزارش روابط عمومی؛ شرکت خدمات فنی رنا در سال98 در صدد افزایش سهم بازار، علی الخصوص سهم بازار قطعات تجاری و پر مصرف می باشد.

علیرضا رحمانی مدیر فروش شرکت خدمات فنی رنا ضمن بیان مطلب فوق افزود: به منظور نیل به سیاست گذاری های کلان شرکت که مهمترین آن افزایش رضایت مشتری می باشد، هدف 80 درصدی فروش در سال 97 تحقق یافت.

وی ادامه داد: به منظور تامین قطعات با قیمت های رقابتی و متناسب با کیفیت ، توسعه فروش قطعات تجاری به طور جدی در شش ماهه دوم سال 97 پیگیری و اجرا شد و با استفاده از ظرفیت های شرکت های داخلی ، قطعات داخلی سازی شده روانه بازار شد تا مشتریان شرکت به نحو مطلوب از آن بهره مند گردند.

رحمانی در خصوص افزایش سهم بازار گفت: خوشبختانه با مذاکرات صورت گرفته با معتبرترین برند های تولید کننده روانکار داخلی  که مورد استقبال  مشتریان می باشد، به نتایج مثبتی دست یافته و قرار دادهایی منعقد شد تا تامین روانکارهای با کیفیت و متناسب با خودرو های تولیدی سایپا دیزل با مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان قرار گیرد.

وی همچنین از رشد 110 درصدی فروش قطعات نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: در جهت توسعه کسب و کار نمایندگی ها رویکرد تجاری سازی در دستور کار قرار گرفت و این مهم با استقبال و رضایت نمایندگی ها روبرو شد.

مدیر فروش شركت رنا ادامه داد: شرکت خدمات فنی رنا بدنبال افزايش سهم بازار و جلب رضايت مشتريان مي باشد و در اين راستا برای اولین بار قیمت کتاب قطعات تجاری ، روانکارها و فیلتر ها با اعتبار یک ماهه تهیه و در اختیار مشتریان قرار گرفته که در سال آینده نیز برهمین منوال عمل خواهد شد.  با استراتژی جدید شرکت رنا تامين قطعات با کیفیت داخلي است و گام بلندی در این خصوص برداشته شده و  محصولات متنوع را در سبد محصولات رنا قرار داده ایم تا بدینوسیله قطعات با کیفیت همراه با گارانتی و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار گیرد.

رحمانی در خصوص برنامه های سال جاری گفت: با توجه به برنامه ریزی هدف فروش 260 میلیاردی برای سال 98، راه طولانی برای تحقق این برنامه در پیش خواهیم داشت که برای هموار کردن این راه نیاز به ترسیم برنامه عملیاتی دقیقی داریم که امید است این مهم با همت تمامی کارکنان صورت گیرد. در همین راستا حضور فعال و پررنگ در نمایشگاهها و برگزاری دوره های آموزشی ویژه تعمیرکاران و تراشکاران و ادامه بازاریابی میدانی کارشناسان فروش مناطق از مهمترین اقدامات عملیاتی برای سال آینده می باشد.

 



بازگشت