بازگشت

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو: گام های موثر رنا در افزایش رضایتمندی مشتریان

موضوع: اخبار داخلی رنا

به گزارش روابط عمومی؛ دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو به همراه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا از نمایندگی های استان آذربایجان شرقی بازدید کردند.

عباسعلی غیاثی دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو در حاشیه این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیتهای شرکت خدمات فنی رنا گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش سهم بازار اقدامات موثری در شرکت خدمات فنی رنا در نظر گرفته شده است وبه همین منظور تعامل فی مابین نمایندگان و شرکت می تواند موجبات ارتقاء برند رنا را فراهم نماید.

وي همچنین تهیه و توزیع قطعات اصلی را از دیگر عوامل موثر در حوزه خدمات پس از فروش برشمرد و افزود: استفاده از قطعات اصلی و مورد تایید شركت خودروساز، ضامن سلامت خودرو و سرنشینان آن است. امروزه محصولاتی بیشتر مورد استقبال مصرف‌كنندگان قرار میگیرند كه با نام‌های تجاری معتبر و با كیفیت بالا به بازار عرضه شوند. دلیل این امر، اطمینان از كیفیت مطلوب كالا در مقابل هزینه‌های پرداختی است.

 وی ادامه داد: نیروی مختصص و با تجربه و دسترسی به تجهیزات مدرن و دانش فنی لازم جهت تعمیرات و نگهداری خودرو سه مولفه مهم است که شرکت های خدمات پس از فروش از جمله شرکت خدمات فنی رنا این  مهم را جهت تعمیرات و نگهداری خودرو رعایت میکنند که همین امر شرکت های خدمات پس از فروش را از سایر جایگاه های تعمیراتی آزاد متمایز می کند و این مهم با پیچیده تر شدن فرایند تولید خودروها بسیار حائز اهمیت است.

غیاثی در ادامه گفت : به تمامی دارندگان محصولات شرکت سایپادیزل توصیه می کنیم جهت دریافت خدمات پس از فروش به شبکه نمایندگی ها مراجعه نمایند و خدمات مطلوب و استاندارد خودرو را دریافت نمایند و با بهره مندی از گارانتی تعمیرات و قطعات از پرداخت هزینه های گزاف تعمیرات غیر استاندارد مصون بمانند.

وی تشریح کرد: شرکت خدمات فنی رنا همواره در تهیه و توزیع قطعات اصلی و استاندارد وارائه خدمات تعمیراتی استاندارد و مطلوب مشتریان گامهای موثری را برداشته است و با دارا بودن شبکه مستحکم نمایندگی ها پشتیبانی مناسبی را از دارندگان محصولات سایپادیزل به عمل آورده است.

گفتنی است دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو در این بازدید از نزديك در جريان روند خدمات رسانی به مشتریان محصولات سایپادیزل قرار گرفت و ضمن گفت و گو با تعدادی از مشتریان، نظرات آنان را در زمینه کیفیت ارائه خدمات جویا شد.

 

 



بازگشت