بازگشت

نشست هم اندیشی شرکت خدمات فنی رنا با نمایندگی های منتخب

موضوع: اخبار داخلی رنا

شرکت خدمات فنی رنا در راستای بررسی و عارضه یابی مشکلات شبکه نمایندگی ها، بررسی راهکارهای توسعه کسب و کار از طریق مشارکت شبکه، اقدام به برگزاری جلسه صمیمانه با نمایندگی های منتخب نمود.

به گزارش روابط عمومی؛ نشست هم اندیشی شرکت خدمات فنی رنا با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران شرکت و همچنین مدیران نمایندگی های منتخب این شرکت برگزار شد.

در این نشست مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا با توجه به سیاست ها و استراتژی‌های شرکت در حوزه توسعه کسب و کار، ضمن تاکید بر لزوم تعامل حداکثری با نمایندگی ها به اقدامات مطلوبی از جمله شفاف سازی صورت‌های مالی، ایجاد سامانه فروش اینترنتی و راه اندازی باشگاه مشتریان اشاره نمود.

وی با بیان اینکه چگونه می ­توان فعالیت های کسب و کاری شرکت را توسعه داد گفت: شرکت خدمات فنی رنا عهده دار مسئوليت تهيه و توزيع كليه قطعات يدكي موردنياز در دوران گارانتي و وارانتي براي محصولات شركت سايپاديزل مي‌باشد. در اين راستا شركت رنا انتظار همكاري بیش از پیش از طرف نمايندگيها را دارد كه نتايج اين انتظارات در رضايت مشتري تاثير مستقيم خواهد داشت.

مهندس میرحسینی در ادامه گفت : تلاش مجموعه شركت رنا بر اين است تا بتواند روند رو به رشد كيفيت خدمت رساني به محصولات سایپادیزل را تداوم بخشد تا از اين طريق گام موثري در رضايت مندي مشتريان خودروهاي تجاري و سنگين سايپا برداشته باشيم.

در ادامه این جلسه معاون بازرگانی گزارشی از عملکرد نمایندگی ها در زمينه فروش قطعه  و خدمات پس ازفروش در ماه های اخیر را ارائه نمودند و در ادامه وضعیت و شاخص های هر نماینده به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.

همچنين در جریان این نشست مشکلات و موانع موجود در حوزهاي خدمات پس از فروش و فروش قطعه، پرداخت های مالی، کلیم و گارانتی قطعات و ... توسط نمایندگان مطرح و راهکارهای بهبود آن مورد بررسی قرار گرفت.

 



بازگشت