بازگشت

در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان صورت گرفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت خدمات فنی رنا و بانک دی

موضوع: اخبار داخلی رنا

به گزارش روابط عمومی؛ در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی ، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین شرکت خدمات فنی رنا و بانک دی منعقد گردید.

 

 

 

حمید رزمجو مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا ضمن بیان مطلب فوق افزود: به جهت تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و به منظور حمایت و پشتیبانی از رانندگان محصولات سایپادیزل و همچنین رفع مشکلات مالی، طرح اعطای تسهیلات اعتباری به رانندگان برای اولین بار در حوزه خودروهای تجاری و سیستم بانکی کشور در دستور کار قرار گرفت.

 وی تشریح کرد: براساس این تفاهم نامه، مالکین محصولات سایپادیزل می توانند با مراجعه به کلیه شعب بانک دی در سراسر کشور نسبت به اخذ تسهیلات جهت خرید قطعات و دریافت خدمات از نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا اقدام کنند. 

 

 

حمید رزمجو در مراسم انعقاد تفاهم نامه ارائه کارت اعتباری به مشتریان محصولات سایپا دیزل گفت: شرکت خدمات فنی رنا با توجه به مسئولیت های اجتماعی که  بر عهده دارد با همکاری بانک دی تلاش می کند با اجرای مطلوب این طرح خدمات خوبی را به مشتریان سایپا دیزل ارائه نماید.

وی همچنین با تقدیر از اقدامات شایسته بانک دی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خاطر نشان کرد: این بانک تاکنون گام های خوبی را در ارائه طرح های حمایتی برداشته است و بدون شک این همکاری و تعامل در حوزه خدمات به مشتریان این شرکت صرف نظر از عمل به مسئولیت های اجتماعی می تواند اثرات مثبتی را در بخش خدمات رسانی در کشور به همراه داشته باشد.

 

 

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا ادامه داد: تحلیل نیاز مشتریان در توسعه بازار امر مهمی است و ما معتقدیم با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، این شناسایی بدرستی صورت پذیرفته و اجرای این تفاهم نامه وهمکاری مشترک، حاکی از نگاه بلند مدت شرکت رنا به صنعت بانکداری شرکتی کشور می باشد و تاکیداً امیدواریم که با تعاملات سازنده فیمابین، سبد خدماتی مورد نظر این شرکت در بانک ایجاد و ارائه گردد.

 

 

وی ضمن ابراز امیدواری و با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار سال، گفت: با وجود محدودیت های اقتصادی و فنی ناشی از تحریم های ظالمانه، این شرکت  بتواند با همکاری موثر با بانک دی در ارائه خدمات دهی مطلوب به مشتریان و جلب رضایت آنها اقدامات درخور توجه ای را اعمال نماید.

در ادامه این مراسم؛ رحیم طاهری عضو هیات مدیره بانک دی خاطر نشان کرد : امیدواریم مشارکت و همکاری که بانک دی در قالب اعطای تسهیلات به شبکه خدمات و تعمیرات خودروهای سنگین آغاز می کند زمینه ساز تعامل بیشتر با گروه خودروسازی سایپا باشد.

در پایان مراسم پیشنهاد گردید با تشکیل کارگروه مشترک ، فصل جدیدی از همکاری فیمابین جهت تعریف خدمات جدید از قبیل ارائه تسهیلات قرض الحسنه جهت ارکان اجرایی نمایندگی های تحت امر و یا اعطای تسهیلات جهت ایجاد و راه اندازی نمیندگی های خدماتی شرکت و در انتها ارائه تسهیلات مرتبط درجهت پیاده سازی طرح های توسعه ای نمایندگی ها از دیگر مفاد و برنامه های آتی این تفاهمنامه است.

یادآور می شود بر اساس تفاهم صورت گرفته با بانک‌دی، تسهیلاتی در قالب کارت اعتباری به مبلغ 500 میلیون ریال به دارندگان خودروهای تولیدی شرکت سایپادیزل اعطا می شود.

 



بازگشت