بازگشت

ارزيابي نمايندگي‌هاي شرکت خدمات فنی رنا توسط شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران

موضوع: اخبار داخلی رنا

به گزارش روابط عمومی؛ محمد رضا مهری مدیر شبکه و آموزش نمایندگیهای شرکت خدمات فني رنا از شروع مجدد طرح ارزیابی دو مرحله ای خدمات پس از فروش نمایندگی ها و تعمیرگاههای مجاز اين شركت در سال جدید خبر داد و گفت:‌ در این طرح 35 نمایندگی ارائه كننده خدمات پس از فروش محصولات سايپا ديزل در سطح كشور طی دو مرحله ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

وی تشریح کرد:‌ شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران مجري و ناظر بر ارزيابي هاي سالانه شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در دو حوزه مدیریت بر وظایف و نمایندگیها و همچنین اندازه گیری رضایت مشتریان  بر اساس نسخه 4 استاندارد شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش مي باشد كه در سال جاري روند ارزیابی سال گذشته ادامه دارد.

مهری در خصوص رتبه نمايندگان خدمات فني رنا در ارزيابي هاي سال گذشته افزود:‌ با توجه به شرایط بحرانی حاصل از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته و عدم پوشش کامل ارزیابی ها به صورت حضوری و همچنین کاهش اثربخشی نظارت ها بر عملکرد نمایندگیها به صورت آنلاین ، امتیاز کلیه شرکتهای خدمات پس  از فروش در این شاخص کاهش یافته است بطوریکه با اعلام نتایج نهایی امتیازات به تفکیک نمایندگیها،  وضعیت رنا در این قسمت دچار افت گردید.

مدیر شبکه و آموزش شرکت خدمات فني رنا در ادامه گفت: در شاخص رضايت مشتريان و رضايت نمايندگيها سعی بر این بود که ضمن کاهش تردد در سطح نمایندگیها با توجه به مصوبات و سایست های کلان ستاد کرونا نظارت های عملکردی بر مجموعه نمایندگیها بر پایه بستر های نرم افزاری آنلاین موجود صورت پذیرد تا  شاهد افزایش امتیاز نسبت به دوره گذشته باشیم. با توجه به اين نكته كه بخشي از امتياز و رتبه نهايي شركت ها اختصاص به امتيازات مجموعه نمايندگيهاي مجاز دارد اين شاخص از اهميت ويژه اي برخوردار است. که امیداست با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 1400 و اهداف مد نظر در سال جاری افزایش چشمگیری در امتیازات مربوط به حوزه نمایندگیها باشیم.

وی با اشاره به اعمال برخی معیارهای جدید در ارزيابي ها برای پذیرش فرایندهای اجرایی توسط ارزیابان شرکت مذکور ، توجيه مديران وکارشناسان فنی نمايندگيهاي مجاز در جهت پوشش هر چه بهتر فرايندهاي كاري نمايندگيها را حائز اهميت دانست و گفت: در اين خصوص آموزش استاندارد شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو ، ارائه مشاوره كارشناسان منطقه‌ای به مجموعه نمايندگيهاي مناطق در جهت برخي الزامات جديد، پيش ارزيابي از نمايندگيها در محل نمايندگيها با چك ليست ارزيابي و ارائه برنامه اقدامات اصلاحي زمانبندي شده، از مجموعه اقدامات شركت خدمات فني رنا می باشد.



بازگشت