SimpleHtml

افتخارات در سيستمهاي مديريتي و كيفيتي

 

شرح

سال

كسب گواهينامه ISO 9001-2008

1385

كسب گواهينامهISO 14001-2004

1386

اخذ گواهينامه ISO10015   در راستاي بهبود فرآيند آموزشي

1389

اخذ گواهينامه ISO1002   درراستاي بهبود فرآيندرسيدگي به شكايات

1390

اخذ گواهینامه ISO 18001-2007

1393

اخذ گواهینامه 5S

1390

ابقاء گواهينامه استاندارد مديريت كيفيت ISO9001:2008     و ISO14000:2004

1388

ابقاء گواهینامه ISO 10015-1999

1392

ابقاء گواهینامه ISO 10002-2004

1393

یکپارچه سازی سیستمهای مدیریت IMS

1393
 

 

افتخارات كسب شده در جوايز كيفي داخلي و خارجي بر اساس مدل EFQM

 

شرح

سال

دريافت گواهینامه تعهد به تعالی از سومين جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی

1384

دريافت گواهینامه تعهد به تعالی از چهارمين جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی

1385

دريافت گواهینامه تعهد به تعالی از جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی

1388

دريافت گواهینامه تعهد به تعالی از جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی

1389

دريافت گواهينامه ”تقدير نامه " درسال 89 در جايزه تعالي گروه منابع انساني سايپا

1389

اخذ گواهينامه پرستيژ تجاري از سوئيس          

1388

اخذ گواهي نامه تقدير نامه در سال 90در جايزه ملي بهره وري منابع انساني

1390

اخذ گواهي نامه 4DSاز سايپا در حوزه منابع انساني

1392

دریافت گواهینامه رتبه بندیIMI 100

1394

اخذ گواهینامه  4DS از سایپادیزل در حوزه منابع انسانی

1393
 

 

افتخارات كسب شده در خدمات پس از فروش

 

شرح

سال

كسب مقام اول  طي يازده دوره از سال 1383 تا 1389 در ارائه خدمات پس از فروش براي خودروهاي تجاري (سنگين) در ارزيابي وزارت صنايع

 

دريافت گواهي طلايي خدمات از ولوو در تعميرگاه مركزي براي اولين بار بعد از انقلاب اسلامي

1388

اخذ جايزه برترين شركت خدمات پس از فروش خودروهاي تجاري در جشنواره قهرمانان صنعت

1389

اخذ جايزه امتياز اول در حوزه رضايتمندي مشتريان

1392