امداد

شرکت خدمات فنی رنا اداره امداد خودرو را با هدف ارائه خدمات سيار و امدادي به خودروهاي توليدي سايپا ديزل و در نهايت جلب رضايت بيشتر استفاده كنندگان از خودرو هاي توليدي سايپا ديزل با بهره گيري از ناوگان مجهز وپرسنل كارآزموده وبا تجربه در اواخر سال 1388 تاسيس گرديده است.

اگر شما يكي از مشتريان و خريداران محصولات سايپاديزل هستيد مي‌توانيد از طريق شماره تلفن

44907675 -021 و 44907676 -021 و 021- 44987426 و 021-44987428 ازساعت 7:30 صبح الي 18 (به جز ایام تعطیل) با مركز پيام امداد رنا تماس بگيريد.

مشتريان امداد:

مشتري گارانتي: خودروي مشتري تحت شرايط گارانتي است و به علت نقص فني قادر به مراجعه به نمايندگي نمي‌باشد . ارائه خدمات امدادي صرفا به خودروهاي تحت پوشش گارانتي مطابق تعاريف دفترچه گارانتي (بازه زماني و كيلومتر تعيين شده) صورت مي پذيرد.

نحوه پوشش هزینه های امدادی:

هزينه‌هاي مربوط به اياب وذهاب امدادگران ، حق بازديد و هزينه قطعات و اجرت تعويض قطعات از مشتریان تحت پوشش گارانتی خودرو دريافت نمي‌گردد .

چنانچه خودرو در دوران گارانتي قرار داشت ولي خدمات مورد نياز با توجه به دستورالعمل و ضوابط گارانتي خارج از محل گارانتي باشد، اجرت و هزینه ایاب و ذهاب و سایر هزینه ها مطابق با نرخ استاندارد شركت از مشتري دريافت مي گردد.

 

شرايط وضوابط و هزینه های حمل خودرو :

حمل خودرو در جاده ها صرفاً به نزديكترين نمایندگی مجاز در تعهد اين شركت بوده و هزينه حمل خودرو با جرثقيل در زمان گارانتي، منوط به دريافت كد امداد و گارانتی بودن خودرو و تعمیرات می باشد. با توجه به این نکته که تعمیرات در محل به دلیل طولانی بودن تعمیرات، عدم وجود قطعه و .... مقدور نباشد امداد خواه با هماهنگی اداره امداد و استعلامات اخذ شده اقدام به حمل خودرو به نزدیکترین نمایندگی نموده و سپس نسبت به پرداخت هزینه اقدام و ارائه صورتحساب رسمی حمل با جرثقیل به نمایندگی اقدام می نماید. پس از بررسی مستندات توسط اداره امداد هزینه حمل به امداد خواه مستقیما عودت می گردد.

پوشش امداد جاده اي : در تمام نقاط داخل مرزهاي كشور پوشش ارائه خدمات امدادي صورت مي پذيرد .

 

مراحل رسيدگي امداد خودرو به درخواست شما

مشتريان محصولات سايپاديزل با شماره هاي اعلام شده در دفترچه گارانتي و وب سايت شركت خدمات فني رنا تماس حاصل مي نمايد. مركز تماس امداد نسبت به دريافت اطلاعات خودرو شامل: شماره شاسي، شرايط گارانتي و وارانتي و مشخصات مالك يا راننده، تلفن تماس همراه، محل خرابي خودرو، نوع و شرح عيب در صورت تشخيص، از مشتري اقدام نموده و پس از كنترل مشخصات خودرو در سيستم و اطمينان از قرار داشتن خودرو در بازه كيلومتر و زمان گارانتي نسبت به ثبت آن در سيستم امداد اقدام مي نمايد و كدامداد به مشتري اختصاص يافته و به مشتري اعلام مي گردد. در ادامه شرح عيب به كارشناس فني مركز امداد اعلام شده و ايشان با برقراری تماس تلفني با مشتري مي در صورتي كه رفع ايراد امكان پذير باشد راهنماييهاي لازم به راننده صورت مي پذيرد و در صورت حل مشكل و راه اندازي خودرو، موضوع به مركز امداد اعلام مي گردد. در صورتي كه مشكل مشتري برطرف نگرديد نوع ارائه خدمت از سوي كارشناس فني شامل حمل خودرو با جرثقيل و يا اعزام امدادگر تعيين، و به مركز تماس امداد اعلام مي گردد.

شعاع تحت پوشش نمايندگي ها حسب تشخيص اداره امداد تعيين گرديده و نمايندگي ها موظف به ارائه خدمات امدادي مي باشند. در صورت تشخيص به اعزام امدادگر، مركز امداد، موضوع را به نزديكترين نمايندگي با توجه به محدوده تعريف شده ارجاع سيستمي مي دهد و طي تماس تلفني موضوع را نيز منتقل مي نمايد. نمايندگي نسبت به ارسال امدادگر اقدام نموده و اقدام به رفع خرابي مي نمايد.

در صورت عدم انجام كار به هر دليلي با امدادگر با مركز امداد تماس حاصل نموده و نسبت به هماهنگي جرثقيل و حمل خودرو به نمايندگي مطابق ضوابط گارانتي و مجوز اداره امداد اقدام مي نمايد. در صورتيكه به هر دليل مشتري با اداره امداد شركت خدمات فني رنا تماس برقرار ننموده و كدپيگيري نداشته باشد و بدون هماهنگي مركز تماس اقدام به حمل خودرو نمايد، اين شركت تعهدي در برابر پرداخت هزينه هاي انجام شده ندارد.