SimpleHtml

 

مقدمه:

شركت امداد ديزل رنا با هدف ارائه خدمات سيار و امدادي به خودروهاي توليدي سايپا ديزل  و در نهايت جلب رضايت بيشتر استفاده كنندگان از خودرو هاي توليدي  سايپا ديزل با بهره گيري از ناوگان مجهز وپرسنل كارآزموده وبا تجربه  در اواخر سال 1388تاسيس گرديده است.

 

اگر شما يكي از مشتريان و خريداران محصولات سايپاديزل  هستيد مي‌توانيد از طريق شماره تلفن 44907675 -021 و44907676 -021 ازساعت 7:30 صبح الي 18 با مركز پيام امداد ديزل رنا تماس بگيريد.

 مشتريان امداد:

مشتري گارانتي: خودروي مشتري تحت شرايط گارانتي است و به علت نقص فني قادر به مراجعه به نمايندگي نمي‌باشد . ارائه خدمات امدادي صرفا به خودروهاي تحت پوشش گارانتي مطابق تعاريف دفترچه گارانتي (بازه زماني و كيلومتر تعيين شده) صورت مي پذيرد.

هزينه‌هاي مربوط به اياب وذهاب امدادگران و حق بازديد  از اين گونه مشترکان دريافت نمي‌گردد . همچنين هزينه قطعات و اجرت تعويض قطعات وهزينه حمل با جرثقيل يابكسل براساس ضوابط استاندارد شركت از مشتري دريافت نمي‌شود .(مراجعه به دفترچه گارانتي)

 

چنانچه خودرو در دوران گارانتي قرار داشت ولي خدمات مورد نياز با توجه به دستورالعمل و ضوابط گارانتي خارج از محل گارانتي باشد، اجرت و هزینه ایاب و ذهاب و سایر هزینه ها مطابق با نرخ استاندارد شركت از مشتري دريافت مي گردد.

 

 

:پوشش امداد جاده اي 

.در تمام نقاط داخل مرزهاي كشور پوشش ارائه خدمات امدادي صورت مي پذيرد

 


مراحل رسيدگي امداد خودرو به درخواست شما
 

مشتريان محصولات سايپاديزل با شماره هاي اعلام شده در دفترچه گارانتي و وب سايت شركت خدمات فني رنا تماس حاصل مي نمايد. كارمند مركز تماس امداد نسبت به دريافت اطلاعات خودرو شامل: شماره شاسي،  شرايط گارانتي و وارانتي و مشخصات مالك يا راننده، تلفن تماس همراه، محل خرابي خودرو، نوع و شرح عيب در صورت تشخيص، از مشتري اقدام نموده و پس از كنترل مشخصات خودرو در سيستم و اطمينان از قرارداشتن خودرو در بازه كيلومتر و زمان گارانتي نسبت به ثبت آن در سيستم امداد اقدام مي نمايد و يك كدامداد به مشتري اختصاص يافته و به مشتري اعلام مي گردد.

 

در ادامه شرح عيب به كارشناس فني مركز امداد اعلام شده و ايشان با مشتري تماس تلفني مي گيرد در صورتي كه رفع ايراد امكان پذير باشد راهنماييهاي لازم به راننده صورت مي پذيرد و در صورت حل مشكل و راه اندازي خودرو، موضوع به كارمند مركز امداد اعلام مي گردد. در صورتي كه مشكل مشتري برطرف نگرديد نوع ارائه خدمت از سوي كارشناس فني شامل حمل خودرو با جرثقيل و يا اعزام امدادگر تعيين، و به كارمند مركز تماس اعلام مي گردد.

شعاع تحت پوشش نمايندگي ها حسب تشخيص اداره امداد تعيين گرديده و نمايندگي ها موظف به ارائه خدمات امدادي مي باشند.

در صورت تشخيص به اعزام امدادگر، مركز امداد، موضوع را به نزديكترين نمايندگي با توجه به محدوده تعريف شده ارجاع سيستمي مي دهد و طي تماس تلفني موضوع را نيز منتقل مي نمايد. نمايندگي نسبت به ارسال امدادگر اقدام نموده و اقدام به رفع خرابي مي نمايد. در صورت عدم انجام كار به هر دليلي با امدادگر با مركز امداد تماس حاصل نموده و نسبت به هماهنگي جرثقيل و حمل خودرو به نمايندگي مطابق ضوابط گارانتي و مجوز اداره امداد اقدام مي نمايد.

 

شرايط وضوابط حمل خودرو :

حمل خودرو در جاده ها صرفاً به نزديكترين نمایندگی مجاز در تعهد اين شركت بوده و هزينه حمل خودرو با جرثقيل در زمان گارانتي، منوط به دريافت كد امداد از اداره امداد رایگان می باشد و مبلغي از اين بابت از مشتري دريافت نخواهد شد.

پرداخت هزينه جرثقيل:

هزينه جرثقيل تنها به خودروهايي تعلق مي گيرد كه كد امداد و فاكتور رسمي داشته باشند و براساس فرم هزينه ها در واحد گارانتي و بر روي كليم محاسبه و پرداخت مي گردد.

 

در صورتيكه به هر دليل مشتري با اداره امداد شركت خدمات فني رنا تماس برقرار ننموده و كدپيگيري نداشته باشد و بدون هماهنگي مركز تماس اقدام به حمل خودرو نمايد، اين شركت تعهدي در برابر پرداخت هزينه هاي انجام شده ندارد.