SimpleHtml

امروزه ساخت خودرو ، قطعات و نيز ديگر رشته هاي توليدي مربوط به آن ، در زمره گسترده ترين فعاليتهاي اقتصادي در جهان محسوب مي گردد . اين امر موجب شده تا سازمانها با ديدگاه ويژه اي نسبت به مقوله كيفيت در تامين قطعه توجه نموده و شعار كيفي ((كيفيت نمي بايست فداي كميت گردد )) بصورت ويژه در راس امور قرار گرفته است.

در چرخه توليد و ارائه خودرو، شركتهاي خدمات پس از فروش حلقه اتصال خودروساز و مشتري بوده و در اين ميان تامين مناسب و به موقع قطعات يدكي از پارامترهاي حياتي اين شركت ها مي باشد.

شركت خدمات فني رنا به عنوان تنها تامين كننده قطعات و خدمات محصولات سايپا ديزل در سراسر كشور از اين قاعده مستثني نبوده و همواره كوشيده است تا در كنار استفاده از قطعات و خدمات تامين شده توسط شركتهاي مادر ، نسبت به داخلي سازي قطعات با حفظ رعايت اصول كيفي در سطح جهاني اقدامات موثري را انجام داده است.

اداره كيفيت و بازخورد مشتريان  شركت خدمات فني رنا ، با بهره گيري از دانش روز دنيا و كارشناسان مجرب علاوه بر تحت كنترل داشتن كليه محموله هاي ورودي به شبكه خدمات پاسخگوي استعلامات كيفي مشتريان عزيز مي باشد.

تعامل با موسسات و آزمايشگا ههاي معتبر و مورد تائيد سازمان استاندارد ملي ايران و همچنين بهره گيري از امكانات فني و آزمايشگاهي شركت سايپا ديزل ، اين امكان را بوجود آورده است كه برخي قطعات پر مصرف در شبكه را كه سابقاً 100% وارداتي بود ه اند ، توسط توليد كنندگان داخلي ساخته و پس از انجام آزمون هاي عملكردي در پروسه توليد انبوه قرار گرفته و به منظور حفظ كيفيت محصولات ارائه شده در بازه هاي زماني تعيين شده مورد ارزيابي و مميزي كيفي قرار مي گيرد .