برگزاري نهمين سمينار تخصصي وآموزشي کارشناسان فني و گارانتي شبکه نمايندگي ها

1402/05/01 / توسط روابط عمومی رنا

 محمد مهرابی مدیر فنی و گارانتی شرکت خدمات فنی رنا ضمن بیان مطلب فوق، گفت: هدف از اجرای این سمینار بررسی مشکلات، نحوه عملکرد اقدامات انجام شده کارشناسان فنی و مهندسی شبکه نمایندگی ها و روش‌های کاربردی و علمی بهره‌برداری صحیح و ارائه راهکارهای کاربردی و تجربی در زمینه‌های گارانتی و وارانتی بوده است.

وی در خصوص روند رو به بهبود گارانتی محصولات این شرکت اظهار امیدواری کرد که با حضور کارشناسان فنی و گارانتی شبکه نمایندگی ها و استفاده از زیر ساخت های مهندسی، ارائه خدمات پس از فروش مطلوب خواهیم داشت.

مهرابی در ادامه، ضمن مرور وظایف کارشناسان فنی و گارانتی به نقش مؤثر آنان اشاره کرد و افزود: تجربه نشان داده هر نمایندگی ‌که ‌کارشناس فنی فعال و پرکارتری دارد، آن نمایندگی از جوانب متفاوت به روز شده و در ارائه خدمات و کسب رضایتمندی مشتری موفق تر عمل کرده و در نتیجه کسب و کارش از رونق بیشتری برخوردار شده و رانندگان تمایل بیشتری برای مراجعه به آن نمایندگی دارند.

 در ادامه این سمینار مهندس علی جانی مدیر عامل محترم شرکت خدمات فنی رنا با بیان اینکه  استفاده از قطعات داخلی به رونق اقتصادی کشور کمک خواهد کرد اشاره نمود و تشریح کرد: استفاده از قطعات داخلی با برند رنا در پیشبرد اهداف شرکت و سهم بازار کنونی نقش بسزایی خواهد داشت که این امر با تلاش مدیران و کارشناسان شبکه نمایندگی ها به عنوان بازوی اصلی شرکت رنا در سطح کشور محقق خواهد شد.

در این سمینار مدیران شرکت خدمات فنی رنا پس از  پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات کارشناسان فنی و گارانتی، با اهدای جوایز از نفرات برتر دوره های قبل تقدیر نمودند.

بر اساس این گزارش؛ در پایان سمینار آزمون تععین صلاحیت جامع فنی و گارانتی جهت ارزیابی سطح دانسته‌های علمی و آموزه های عملی کارشناسان فنی و گارانتی مستقر در نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور شرکت خدمات فنی رنا برگزار گردید.