برگزاری،جامع،شبکه،خدمات،شرکت ،رنا

برگزاري آزمون تخصصي جامع شبکه خدمات پس از فروش شرکت خدمات فني رنا

1404/07/08 / توسط روابط عمومی رنا

به گزارش روابط عمومی؛ در راستای توسعه آموزش‌های کاربردی و افزایش کیفیت خدمات در سطح شبکه، شرکت خدمات فنی رنا نخستین دوره آزمون تخصصی جامع الکترونیکی وعملی شبکه خدمات پس از فروش را بنام رنا مکانیکا داتیس برگزار نمود.

ابوالفضل محمد زکی مدیر شبکه و آموزش شرکت خدمات فنی رنا ضمن بیان مطلب فوق افزود: این آزمون با هدف سنجش مهارت‌ها، پایش اثر بخشی آموزش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات در دو مرحله با حضور گسترده تیم های چهار نفره از شبکه نمایندگی ها و متشکل از پرسنل فنی و غیر فنی در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، مسئول پذیرش وگارانتی شرکت کردند.

وی افزود: تیم هایی که در این مرحله موفق به کسب امتیاز لازم شدند، مجوز حضور در مرحله دوم را با آزمون عملی سپری خواهند کرد که در مرحله آزمون عملی انتظار می‌رود شور و شوق بیشتری میان شرکت‌کنندگان ایجاد شود. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ، تیمهای برتر مرحله دوم این آزمون علاوه بر دریافت جوایز نفیس، به عنوان الگوهای موفق شبکه معرفی خواهند شد و فرصت حضور در دوره‌های تکمیلی و تخصصی برای آنان فراهم می‌شود.

محمدزکی در ادامه گفت: این آزمون بخشی از برنامه جامع شرکت خدمات فنی رنا  برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از 55 دوره آموزشی و مجموعاً 15 هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته است.

وی در ادامه تشریح کرد: آنچه این آزمون را متمایز می‌سازد، تلفیق فضای رقابتی با آموزش مستمر است. به گفته مسئولان برگزاری، هدف صرفاً انتخاب برترین‌ها نیست، بلکه ایجاد فرصت برای یادگیری بیشتر، تبادل تجربه‌ها، و بالا بردن استاندارد خدمات در سطح شبکه است. به همین دلیل، پرسش‌ها و سناریوهای آزمون به‌گونه‌ای طراحی شدند که شرکت‌کنندگان ضمن رقابت، با شرایط واقعی کارگاه‌ها و چالش‌های روزمره خدمات پس از فروش نیز روبه‌رو شوند.

در پایان نتایج به دست آمده از این آزمون به صورت مستقیم در ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش و ارتقای رضایت مشتریان را در پی  خواهد داشت.

برگزاري آزمون تخصصي جامع شبکه خدمات پس از فروش شرکت خدمات فني رنا

1404/07/08 / By Rena Public Relations

به گزارش روابط عمومی؛ در راستای توسعه آموزش‌های کاربردی و افزایش کیفیت خدمات در سطح شبکه، شرکت خدمات فنی رنا نخستین دوره آزمون تخصصی جامع الکترونیکی وعملی شبکه خدمات پس از فروش را بنام رنا مکانیکا داتیس برگزار نمود.

ابوالفضل محمد زکی مدیر شبکه و آموزش شرکت خدمات فنی رنا ضمن بیان مطلب فوق افزود: این آزمون با هدف سنجش مهارت‌ها، پایش اثر بخشی آموزش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات در دو مرحله با حضور گسترده تیم های چهار نفره از شبکه نمایندگی ها و متشکل از پرسنل فنی و غیر فنی در رده‌های شغلی کارشناس فنی، برق‌کار، مکانیک، مسئول پذیرش وگارانتی شرکت کردند.

وی افزود: تیم هایی که در این مرحله موفق به کسب امتیاز لازم شدند، مجوز حضور در مرحله دوم را با آزمون عملی سپری خواهند کرد که در مرحله آزمون عملی انتظار می‌رود شور و شوق بیشتری میان شرکت‌کنندگان ایجاد شود. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ، تیمهای برتر مرحله دوم این آزمون علاوه بر دریافت جوایز نفیس، به عنوان الگوهای موفق شبکه معرفی خواهند شد و فرصت حضور در دوره‌های تکمیلی و تخصصی برای آنان فراهم می‌شود.

محمدزکی در ادامه گفت: این آزمون بخشی از برنامه جامع شرکت خدمات فنی رنا  برای ارتقای مستمر سطح دانش و توان فنی شبکه خدمات پس از فروش است. این شرکت در سال گذشته نیز با برگزاری بیش از 55 دوره آموزشی و مجموعاً 15 هزار نفر-ساعت آموزش، گام بلندی در جهت آموزش‌های تخصصی و به‌روزسازی مهارت‌های پرسنل نمایندگی‌ها برداشته است.

وی در ادامه تشریح کرد: آنچه این آزمون را متمایز می‌سازد، تلفیق فضای رقابتی با آموزش مستمر است. به گفته مسئولان برگزاری، هدف صرفاً انتخاب برترین‌ها نیست، بلکه ایجاد فرصت برای یادگیری بیشتر، تبادل تجربه‌ها، و بالا بردن استاندارد خدمات در سطح شبکه است. به همین دلیل، پرسش‌ها و سناریوهای آزمون به‌گونه‌ای طراحی شدند که شرکت‌کنندگان ضمن رقابت، با شرایط واقعی کارگاه‌ها و چالش‌های روزمره خدمات پس از فروش نیز روبه‌رو شوند.

در پایان نتایج به دست آمده از این آزمون به صورت مستقیم در ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش و ارتقای رضایت مشتریان را در پی  خواهد داشت.