افزايش رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش در شرکت خدمات فني رنا

1403/12/11 / توسط روابط عمومی رنا

به گزارش روابط عمومی: بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نتیجه اندازه گیری رضایت مشتريان مراجعه كننده، به شبكه خدمات پس از فروش ، به منظور شناخت نقاط قوت و ضعف اعلام گردید.

 بر اساس این گزارش؛ شرکت خدمات فنی رنا با بررسی نقاط قابل بهبود و تلاش همه جانبه در مسیر ارتقای رضایت مشتریان در شش ماهه ابتدایی امسال با طی روندی صعودی، توانست امتیاز خود را به صورت ماهانه افزایش دهد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد قابل توجهی را در این زمینه تجربه کند که نمایانگر اعتماد مشتریان و افزایش کیفیت خدمات در شبکه نمایندگی‌هاست.

مجید فتح الهی مدنی مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا ضمن بیان مطلب فوق افزود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو، این شركت بر مبناي 11 خصوصیت ادراکی و 3 خصوصیت عملکردی ارزيابي شده است تا با بررسی نتیجه این شاخص ها به نقاط ضعف و قوت شرکت در دستیبابی به رضایت مشتریان را که مهم ترین راهبرد شرکت خدمات فنی رنا  در کسب رضایت مشتریان است گام برداریم.

وی در ادامه تشریح کرد: روند تغییرات امتیاز کسب شده در 9 ماهه امسال در شاخص های زمان صرف شده تعمیرات، هزینه پرداختی و کیفیت خدمات، برخورد و اصول کار و غیره بسیار محسوس بوده که نتیجه آن ارتقا رتبه شرکت از 11 به رتبه 6 بوده است.

مدنی ضمن اشاره به اینکه خدمات پس از فروش به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل در ایجاد تفاوت رقابتی در بازار شناخته می‌شوند و هدف اصلی آن ایجاد، حفظ و تقویت ارتباط بین شرکت و مشتریان است گفت: نگاه ما این است که از نظر قیمت،کیفیت و خدمات و خواسته مشتری ، خدماتی اقتصادی برای مشتریان ارائه گردد تا به صورت مستمر به بر آورده شدن انتظارات و خواسته‌های مشتریان نزدیک ‌شویم.

مدنی در پایان سخنان خود تاکید کرد: در حال حاضر انتظارات مشتریان روز به روز در حال افزایش است ، ما سعی داریم تا با نیاز سنجی و تامین به موقع قطعات در شبکه نمایندگی خدماتی و فروش نمایندگی های قطعات ، مدیریت فروش قطعات یدکی، کنترل و نظارت مستمر بر بازار رضایت خاطر مشتریان بیش از پیش تامین نماییم.