به گزارش روابط عمومی : رتبه و امتیاز نمایندگیهای خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) اعلام گردید.
محمد رضا مهری مدیر شبکه وآموزش شرکت خدمات فنی رنا گفت : بر اساس ارزیابی هر ساله ISQI به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت های خدمات پس از فروش خودرو و نمایندگی های خدماتی را براساس دستور العمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار می دهد که در این دوره 28 نمایندگی ارائه كننده خدمات پس از فروش محصولات سايپا ديزل در سطح كشور ارزیابی و رتبه بندی شدند.
مهری درادامه افزود : بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به ترتیب در شاخههای مدیریت و نیروی انسانی، تجهیزات، فرایندهای پذیرش تا ترخیص، ضمانت و گارانتی، سفارش گذاری انبار و مدیریت رضایتمندی مشتریان انجام شده که تعداد دو نماینده در شهرهای ایلام با مدیریت آقای رجبی و سبزوار با مدیریت آقای زارعی موفق به کسب رتبه1 ارزیابی شبکه نمایندگیهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش شدند.
گفتنی است 11 نماینده دیگر حائز رتبه 2 و 15 نماینده حائز رتبه 3 شدند، که مجموع نمایندگی ها در ارزیابی بدون اخذ رتبه 4 به کار خود پایان داده، این در حالی است که تعداد نماینده های رتبه 4 در سال گذشته، 6 نماینده بوده است که با پیروی از ایین نامه ها و دستور العمل های سازمان بازرسی کیفت واستاندارد ایران به رتبه های بالاتر دست یافتند.