ابوالفضل محمد زکی سرپرست مدیریت شبکه نمایندگی ها و آموزش شرکت خدمات فنی رنا ضمن بیان مطلب فوق افزود: با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در سیستم های الکتریکی خودرو مذکور دوره آموزشی بر روی این مبحث متمرکز گردیده است و مدرسین شرکت فوتون با حضور در شرکت خدمات فنی رنا به مدت دو هفته سیستم های الکتریکی و عیب یابی این محصول را با هدف افزایش سطح مهارت و دانش فنی و بهبود مستمر بین کارشناسان فنی نمایندگان رنا ، پرسنل مهندسی سایپا دیزل وکارشناسان شرکت زامیاد تا جهت بهبود خدمات ورضایت مشتریان تشریح نمودند .
وی تصریح کرد: این دوره که به صورت تئوری و عملی در محیط کارگاهی در جهت آشنایی با محصول و نقشه خوانی و عیبیابی سیستم الکترونیکی و ایمنی و جاگذاری قطعات خودروهای نسل جدید شرکت فوتون بوده که مهمترین سرفصلهای آموزشی ارائه گردیده است.
این گزارش می افزاید: حوزه شبکه و آموزش نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا به عنوان متولی اصلی برگزاری دور های فنی و تخصصی، با ورود محصول جدید به سبد محصولات سایپادیزل نسبت به برگزاری تمامی دوره های موتور، گیربکس ، برق ، جلوبندی و سیستم باد این محصول می نماید .