شرکت خدمات فنی رنا به عنوان متولی اصلی ارائه خدمات پس از فروش محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی قطعات و با هدف برند سازی ، افزایش دامنه حضور در بازار یدکی خودروهای سنگین و توسعه شبکه نمایندگی ها حضور داشت.
بر اساس این گزارش؛ نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکتهای زنجیره تامین و توزیع قطعات در حوزه صنعت خودرو میباشد که شرکتها در عرصه داخلی سازی قطعات که خود ایجاد بستر برای توسعه مبادلات و همکاری با شرکاری تجاری در بازارهای جهانی می باشد حضوری فعالانه داشته باشد.
این گزارش می افزاید؛ شرکت خدمات فنی رنا با نگاهی نو به خدمات پس از فروش، اقدامات موثری را در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار قطعات نام و نشان تجاری خود، نسبت به عرضه قطعات با بسته بندی اصلی و گارانتی آغاز کرده است تا پاسخگویی نیاز مشتریان در سطح کشور باشد.
در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ، مدیرعامل شرکت سایپادیزل و ... با حضور در سالن گروه سایپا، از غرفه شرکت خدمات فنی رنا بازدید به عمل آوردند و آخرین دستاوردها و ظرفیتهای شرکت در حوزه تامین قطعات با کیفیت در خصوص روند داخلی سازی قطعات و اقدامات انجام شده در این حوزه به ایشان ارائه گردید.
گفتنی است شرکت خدمات فنی رنا از 29 خرداد تا 1 تیرماه 1403 از در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدید کنندگان و علاقهمندان بود.