در حاشیه این بازدید مهندس علی جانی مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گزارشی از عملکرد 8 ماه سال 1401 در حوزه بازرگانی وخدمات پس از فروش ارائه وبرنامه های سال آتی را تشریح نمودند.
مهندس دفتری ضمن عرض تبریک وآرزوی موفقیت برای مجموعه رنا نسبت به ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد وگفت یکی از وجوه بارز تحقق اهداف مشتریان ارائه قطعات با کیفیت وخدمات مناسب وبه موقع میباشد که شرکت خدمات فنی رنا با پایش مستمر در شبکه نمایندگی ها به این هدف خواهد رسید.
در ادامه: قائم مقام مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا با حضور در انبار وتعمیرگاه مرکزی شرکت از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات پس از فروش قرار گرفت وهمچنین با مشتریان حاضر در تعمیرگاه مرکزی دیدار ونقطه نظرات آنها را به جهت کیفیت خودرو وخدمات پس از فروش جویا شدند .
ایشان در پایان ضمن اظهار امیدواری در رونق کسب وکار شرکت عنوان نمودند که شرکت خدمات فنی رنا با توجه به حسن سابقه از سطح توانمندی بالای که در ارائه خدمات پس از فروش دارد بی شک می تواند بیش از پیش در عرضه خدمات گام های بلندی بردارد.