به گزارش روابط عمومی: عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا به همراه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سایپادیزل از شرکت خدمات فنی رنا بازدید کردند.
بر اساس این گزارش؛ دکتر سهیل نژاد و تیم همراه با حضور در انبار و تعمیرگاه مرکزی شرکت از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات پس از فروش قرار گرفتند.
مهندس علی جانی مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا در حاشیه این بازدید گزارشی از عملکرد 6 ماه سال 1402 در حوزه بازرگانی و خدمات پس از فروش ارائه و برنامه های آتی را تشریح نمودند.
همچنین دکتر سهیل نژاد ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته و تاکید بر تداوم تلاش در راستای ارائه خدمات اقتصادی، با کیفیت و سریع به مشتریان، تصریح کرد: شرکت خدمات فنی رنا با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود، قابلیت توسعه متناسب با ماموریت اصلی این شرکت را دارد و با توجه به سطح توانمندی بالایی که در ارائه خدمات پس از فروش دارد بی شک می تواند بیش از پیش در عرضه خدمات گام های بلندی بردارد.